دانلود بازی MUD Motocross World Championship برای کامپیوتر

1/5 - (1 امتیاز)

اولین چیزی که در بازی MUD Motocross World Championship جلب توجه می کند، بازسازی حس و حال و اتمسفر دنیای موتور کراس است. همان گونه که در دنیای اسکیت بورد، موج سورای و فری رانینگ (پارکور)، اصطلاحات، تکیه کلام ها و حال و هوای مخصوص خودشان دیده می شود، دنیای موتورکراس هم یکی از این زیرمجموعه های فرهنگی پست مدرن است با دنیا، محیط و ویژگی های مختص به خودش. سازندگان بازی، این حس و حال و خلق و خو را به طرزی شایسته و موفق به تصویر کشیده اند.

گرافیک کارتونی اما خاص و جالب منوها و به خصوص موسیقی بازی در این امر بسیار موثر هستند. آهنگ های نسبتا پر تعداد بازی در سبک های راک، هار دراک و متال تمام مسابقات و مراحل بازی را به شایستگی همراهی می کنند و به کل تجربه ی ما از این کار انرژی و هیجان عطا کرده اند. همچنین استفاده از بسیاری عناصر واقعی و مشخص در دنیای موتورکراس مثل تبلیغات مختلف و نوشابه های انرژی زا، حس و حال یک بعد از ظهر تابستانی در یک پیست خاکی موتورکراس را به زیبایی به بازیباز منتقل می کنند.

MUD Motocross World Championship PC-RELOADED

دانلود-بازی-MUD-Motocross-World-Championship

برای گیم پلی بازی MUD Motocross World Championship سازندگان سیستم نیمه شبیه سازی و تقریبا واقع گرایانه ی سری SBK و Moto GP را که معمولا در بازی های موتورسواری خود استفاده می کنند، کنار گذاشته اند و به جای آن گیم پلی مفرح و آرکید و تند و تیزی که معمولا در مجموعه ی WRC به کار می بردند را برای این بازی در نظر گرفته اند. در نتیجه ما سوار موتور کراسی هستیم که نمی افتد، تنظیم وزن در آن تقریبا بدون اهمیت است و مهم تر از همه، سواری با آن فوق العاده جذاب و لذت بخش است. البته سازندگان کمی عناصر تکنیکی را هم در بازی گنجانده اند و اگر این کار را نمی کردند به سختی می توانستیم بین این بازی و یک بازی Kart تفاوتی قائل شویم.

بعد از انجام هر پرش ( که در پیست های پرفراز و نشیب این ورزش امری عادی است) می توان از تکنیک Scrub استفاده کرد. اسکراب تکنیکی واقعی است که ورزشکاران این رشته از آن برای کوتاه تر کردن زمام پرش از طریق چرخاندن موتور در هوا استفاده می کنند. کل روند گیم پلی در همین چند قابلیت خلاصه می شود، گاز، ترمز، اسکراب و نوشیدنی انرژی زا. اگر چه خیلی ساده و ناچیز به نظر می رسد اما در همین سادگی سرگرم کنندگی و جذابیت قابل قبولی وجود دارد.

info

The only videogame that exclusively features the MX1 and MX2 championships, comprehending all the teams and all the world-wide-known bikers and the amazing 2011 Monster Energy FIM Motocross of Nations.

Pure and freestyle Motocross you have never seen before!

A high value license: 3 official competitions (MX1, MX2 and MxoN championships); 12 locations and all the sponsors of the 2011 championship; 32 official teams between MX1 and MX2; 84 real riders.

Monster Energy FIM Motocross of Nations: 16 national teams, 48 riders and bikes (with all the suits and liveries of the different national teams) including worldwide champions of the United States.

Personal competition finishes when the round begins!

MUD World Tour: live the whole MUD experience through the life of special characters: the HEROES! Face a quantity of different levels and various types of events and demonstrate how keen you are on rising up the Motocross world!

Monster Energy Trick Battle Mode: 30 different tricks in 6 spectacular arenas, since “Motocross” also means Freestyle!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows®XP™ SP2, Windows®Vista™ or Windows®7

Processor:Intel™ 2.4 GHz or similar.

Memory:1 GB RAM

Graphics:NVIDIA® Geforce 8800 GT, AMD® Radeon™ HD 3870 or higher (it must be able to manage Pixel Shader 3.0) with at least 512MB of display memory.

DirectX®:9.0c

Hard Drive:4 GB HD space

Other Requirements:Broadband Internet connection

سیستم پیشنهادی:

OS:Windows®XP™ SP2, Windows®Vista™ or Windows®7

Processor:Intel™ Core 2 Duo / AMD™ Athlon 64 X2 or higher.

Memory:2 GB RAM

Graphics:NVIDIA® GeForce™ 9000 series or higher, AMD® Radeon™ HD4000 series or higher (it must be able to manage Pixel Shader 3.0) with at least 512MB of display memory.

DirectX®:9.0c

Hard Drive:4 GB HD space

Other Requirements:Broadband Internet connection

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی MUD Motocross World Championship-RELOADED :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم