دانلود بازی Port Royale 3 برای کامپیوتر – نسخه PROPHET

4/5 - (5 امتیاز)

بازی بازی Port Royale 3 یک بازی استراتژیکی در مورد دزدان دریایی کارائیب می باشد. شما در این بازی درگیر وقایع هیجان انگیز و ماجراجویی در دریای کارائیب می شوید. بازی Port Royale 3 روایت گر جوانی اهل اسپانیاست که طی حادثه ای دریایی سر از بندر Port Royale در آورده و با دیدن النا، دختر فرمانروا دل در گرو او می بندد و سعی می کند که از طریق انواع تجارت و راه های کسب ثروت و قدرت خود را به جایگاهی برساند تا به النا دست یابد.

این در حالی بود که با قدرت گرفتن و تسلط دزدان دریایی در آن حوالی، فرمانروایان ناگزیر بودند از این دزدان دریایی حساب برده و وارد معامله شوند. لوکیشن کلی بازی Port Royale 3 در بندر پورت رویال قرن هفدهم (پایگاه دریایی و قطب بازرگانی اسپانیا در آن دوران) می باشد. Port Royale (به معنی بندرگاه سلطنتی) نام بندری در جنوب غربی جامائیکا بوده؛ این بندر در دهانه بندر کینگستون قرار ‌داشته‌ و در نیمه ی دوم سده ی هفدهم میلادی، مرکز بازرگانی دریایی در دریای کارائیب بود، همچنین در روزگاری که اسپانیا ابرقدرت گردید، Port Royale پایگاه دریایی این کشور شمرده می‌ شد.

Port Royale 3 PC-PROPHET

دانلود-بازی-Port-Royale-3

روش پرداختن به گیم پلی بازی Port Royale 3 کاملاً به تصمیم و سلیقه گیمرش بستگی دارد و Open-Ended است؛ بدین معنا که خودتان انتخاب می کنید که چگونه و از چه راهی ترقی کرده و برای رسیدن به اهداف خود از چه طریقی وارد شوید. هم می توانید یک سرمایه گذار و تاجر باشید که این روش نیز دارای آپشن های گوناگونی است و یا اینکه تبدیل به یک استعمارگر و یا دزد دریایی شوید که همچنین این انتخاب دارای گزینه های گوناگونی خواهد بود.

اینکه چقدر شرافتمند و یا بی وجدان باشید همه و همه به همراه چندین گرایش دیگر، روند و پایان بندی این بازی را هدایت خواهند کرد. بطور کلی این بازی اختیار و انتخاب تعیین شغل خود را به همراه کلیه متعلقاتش –در قالب تجارت، ساخت و ساز شهری و بازرگانی دریایی- به شما می دهد.

نسخه PROPHET شامل آیتم های زیر می باشد:

* Harbour Master DLC

* Dawn of Pirates DLC

* New Adventures DLC

* Ghost Ship DLC

* Party Time DLC

* ۳ additional skins (Pirate, Ivory, Adventure)

* Game version is v1.3.2.29411

info

The Caribbean, in the turbulent 17th Century. The mighty kingdoms of Spain, England, France and the Netherlands fight over the colonies. And there you are, a young sea captain whose only goal is to become the most powerful man in the New World. To achieve that goal, you may choose one of the two available campaigns: will you become an Adventurer or a Trader?

If you chose the way of the Adventurer, lead an unforgiving campaign for the conquest of the seas: invasion, piracy, bounty hunting, raiding; do whatever it takes to build your own empire in the Caribbean. And of course, trade will have a less important role to play in your rise.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windowx XP / Vista / 7

Processor:Dualcore CPU

Memory:2 GB RAM

Graphics:Shader Model 2.0 PCIe (Geforce 7 Series, Radeon X2000-Series)

DirectX®:dx90c

Hard Drive:3 GB HD space

Other Requirements:Broadband Internet connection

سیستم پیشنهادی:

OS:Windows 7

Processor:Quadcore CPU

Memory:4 GB RAM

Graphics:Shader Model 3.0 PCIe, DirectX 10

DirectX®:dx10

Hard Drive:3 GB HD space

Other Requirements:Broadband Internet connection

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

محتوای محافظت شده

لطفا برای مشاهده لینک های دانلود، عبارت عددی را در باکس مربوطه وارد کرده و تایید را بزنید.