دانلود DLC برای Fifa 12 با نام FIFA 12 UEFA Euro 2012

1/5 - (1 امتیاز)

بازی فیفا ۱۲ ، نام بازی فوتبال معروفی می باشد که طرفداران بسیار زیادی را با آخرین نسخه خود جلب نمود. هم اکنون برای این بازی افزونه ای (DLC) با نام UEFA Euro 2012 عرضه شده است که این افزونه شامل یک Game Mode کاملا جدید در بازی ، Expedition Mode که گیمرها تیمی را خود طراحی می کنند که به مسابقه با تمامی ملیت های حاضر UEFA بپردازد. گیمرها می توانند تمامی اطلاعات بخش Virtual Pro را در این قسمت بازی وارد نمایند. داستان های سناریو جام جهانی ۲۰۱۰ افریقا در این بازی ادامه پیدا می کند و گیمرها باید سعی کنند تا با کسب قهرمانی خود و تمام نمودن حالت های مختلف بازی ، دست به سناریوهای بیشتری پیدا کنند. این بازی تمامی ۵۳ عضو ملیتی یوفا را شامل می شود. شما در ۸ استادیوم رسمی که در آن این لیگ برگزار می شود بازی خواهید کرد و از تمامی امکانات نهایی یوفا ۲۰۱۲ بهره مند خواهید شد. شما می توایند این DLC را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|نسخه کامل به همراه پج ۱٫۵ ، با حجم ۳٫۵ گیگابایت|

|کرک نهایی برای اجرای DLC بدون مشکل به پست افزوده شد|

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7 Processor: Intel Core 2 Duo @ 1.8 Ghz / AMD Athlon 64 X2 3800+ Memory: 1 Gb Hard Drive: 11 Gb free Video Memory: 256 Mb Video Card: nVidia GeForce 7600 / ATI Radeon X1600

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP/Vista/7 Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4 GHz / AMD Athlon 64 X2 5000+ Memory: 2 Gb Hard Drive: 11 Gb free Video Memory: 512 Mb Video Card: nVidia GeForce 8800 GTX / ATI Radeon HD 3850

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال دقت داشته باشید که حتما ابتدا بازی Fifa 12 بر روی سیستم شما نصب باشد. حال به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که هنگام نصب ، اگر زبان نصب بازی برای شما مشکل داشت ، از روی زدن دکمه های پیشروی به نصب بپردازید و دقت داشته باشید که محل نصب DLC را حتما فولدر اصلی محل نصب بازی انتخاب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این DLC فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Peejeshare    Rapidshare    Uploadbaz    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Peejeshare    Rapidshare    Uploadbaz    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Peejeshare    Rapidshare    Uploadbaz    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Peejeshare    Rapidshare    Uploadbaz    Direct Link

 

– دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire

 

رفع مشکل خروج از بازی پس از نصب پج:

پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل فشرده که در لینک زیر وجود دارد ، تمامی فایل ها را به پوشه محل نصب بازی ، فولدر Game جایگزین نمایید و سپس پج را دوباره نصب نمایید. مشکل برطرف می شود.

 

– دانلود PatchFix برای رفع مشکل خروج از بازی

 

کرک نهایی ALI213 بازی:

سرانجام کرک نهایی DLC بازی عرضه شد. از لینک زیر می توانید این کرک را دریافت نمایید ، سپس در محل نصب بازی جایگزین نمایید و بازی را اجرا نمایید. اگر بازی پس از کپی کردن کرک برای شما از بازی خارج شد ، توضیحات رفع مشکل خروج از بازی را که در بالا موجود می باشد را انجام دهید ، سپس دوباره کرک نهایی رو کپی کنین و مشکل شما برطرف خواهد شد.

 

– دانلود کرک نهایی ALI213 بازی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود