پک بازی و برنامه های جدید آندروید Android Application and Games

اولین رای باشید!

شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

 

| دانلود بیش از ۳ گیگابایت نرم افزار و بازی آندروید ، آپدیت شده ماه May 2012 |

 

 

 

 

برای مشاهده ی لیست برنامه ها کلیک کنید .

 

caution دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 (x86) Integrated January 2012 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 (x86) Integrated January 2012 دانلود در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :  Rapidshare ‌‌‌ Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare ‌ ‌Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare ‌ ‌ Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare ‌ ‌ Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود