دانلود بازی Alan Wakes American Nightmare برای کامپیوتر

4.6/5 - (7 امتیاز)

بازی Alan Wakes American Nightmare یک عنوان سوم شخص شوتر و همچنین ماجراجویانه می باشد که شخصیت اصلی آن Alan است . Alan Wake با وجود برخی مشکلات و کمبودهایی که داشت بازی بسیار خوب و متفاوتی بود که در این بازار پر از شوترها و عنوان های توخالی و اکشن صرف، به مدد داستان سرایی عالی و ادغام آن در بطن بازی توانست تجربه ای فراموش نشدنی برای بسیاری خلق کند. از جنگل های تاریک و سرد Bright Falls تا بیابان های وسیع و گرم آریزونا، تفاوت بسیاری وجود دارد، اما نه برای Alan Wake! زیرا که تمام اینها زاییده ذهن خود اوست.

نویسنده معروف ما این بار بازگشته تا در کابوسی دیگر به دنبال روشنایی و امید بگردد. داستان بازی Alan Wakes American Nightmare، دو سال بعد از وقایع نسخه اول و پایان The Writer اتفاق می افتد. الن (Alan) در مکانی عجیب بیدار می شود و کمی بعد متوجه می شود که در حقیقت گرفتار یکی دیگر از داستان های خود شده است.

Alan Wakes American Nightmare PC-PROPHET

دانلود-بازی-Alan-Wakes-American-Nightmare

مطالب مرتبط

سال ها پیش، او یکی از قسمت های برنامه Night Springs را که در حقیقت یک برنامه خیالی از نسخه اول است را نوشته بود. داستان این قسمت از مجموعه در مورد شخصی به نام Champion of Light است که در حومه آریزونا بیدار می شود و در ادامه می فهمد که شخصی دقیقاً هم شکل او، مدتی خود را جای وی زده و دست به قتل های زیادی زده است. این شخص آقای اسکرچ (Mr. Scratch) نام دارد که در نسخه اول ما متوجه شدیم توماس زین (Thomas Zane) به الن گفت که این فرد در مدتی که الن به اعماق تاریکی می رود، به جای او در دنیای واقعی زندگی می کند.

در حقیقت داستان American Nightmare دنبال کننده این موضوع و شروع کننده داستان یکی از قسمت های Night Springs است. الن در ادامه متوجه می شود که داستانی که نوشته را به خاطر ندارد و حالا او باید دوباره این داستان که در حقیقت زندگی واقعی او است را بازنویسی کند و هر بار جزئیات جدیدی به آن بدهد تا سرانجام با کنار هم قرار گرفتن این جزئیات داستان کامل شود.

در حالیکه داستان نسخه اول یکی از بهترین داستان گویی های نسل هفتم را داشت، بزرگترین ضعف بازی Alan Wakes American Nightmare را می توان داستان آن دانست. بازی خیلی گیج کننده شروع می شود، خیلی بی بخار ادامه پیدا می کند و در پایان شما حس می کنید هیچ مضمونی به داستان اصلی اضافه نشده است. هر چند بازی، یک Spin-Off است، ولی کلیت خود همین داستان فرعی هم ضعیف است. اگر هم تا به حال Alan Wakes را بازی نکرده باشید، بیشتر گیج خواهید شد، چون هیچ چیزی در مورد اینکه در گذشته چه اتفاقی افتاده، مطرح نمی شود.

بازی نسبت به قبل، از نظر بصری پیشرفت هایی داشته است. نورپردازی حجم دار Alan Wake هنوز هم بی رقیب است و اینبار حتی بهتر از قبل هم شده است. واقعاً جای تحسین دارد که Remedy چگونه توانسته چنین تکنولوژی بی رقیبی را آنقدر عالی طراحی کند. هر چیزی که فکرش را بکنید، سایه دارد و بنا به نوع تابش شما، به صورت کاملاً Real-Time تغییر زوایه می دهد. بازتاب نور روی سطوح مختلف، بنا به رنگ آن ها خیره کننده است و نورهای حجم دار در دوردست هم بسیار زیبا هستند.

info

In this brand new standalone experience, Alan Wake fights the herald of darkness, the evil Mr. Scratch! A thrilling new storyline, hordes of creepy enemies, serious firepower and beautiful Arizona locations, combined with a fun and challenging new game mode make this a must for Alan Wake veterans, and the perfect jumping on point for new players!

Key Features:

Play the full-fledged Story Mode: You’ll be on the edge of your seat as you fight to stop your murderous evil double to take back your life… and change reality itself!

Fight till dawn arcade mode: In the action-packed Arcade Mode, you’ll need to master the Fight with Light mechanic to stay alive until dawn and beat your friends on the Leaderboards. Can you survive until sunrise?

Face the darkness: Twisted and dangerous enemies stalk you in the shadows. Dispatch them with the powerful arsenal of weapons at your disposal.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows XP SP2

Processor:Dual Core 2GHz Intel or 2.8GHz AMD

Memory:2 GB RAM

Graphics:DirectX 10 compatible with 512MB RAM

DirectX®:10

Hard Drive:8 GB HD space

Sound:DirectX 9.0c compatible

سیستم پیشنهادی:

OS:Windows 7

Processor:Quad Core 2.66GHz Intel or 3.2GHz AMD

Memory:4 GB RAM

Graphics:DirectX 10 compatible or later with 1GB RAM

DirectX®:10

Hard Drive:8 GB HD space

Sound:DirectX 9.0c compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده ( برای نسخه PROPHET ) پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) برای نسخه PROPHET فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Alan Wakes American Nightmare MULTi10-PROPHET با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Alan Wakes American Nightmare-GOG:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم