دانلود بازی FIFA Street برای PS3

4.5/5 - (2 امتیاز)

زمانی که هنوز کنسول های PS2 ،Xbox و GameCube فعالیت می کردند، EA و استودیوی بازیسازی EA Big سبکی جدید از فوتبال را به نمایش درآوردند که قبلاً در بازی های کامپیوتری دیده نشده بود. تا قبل از عرضه FIFA Street کمپانی EA با عرضه NBA Street تجربه خوبی را بدست آورده بود و به همین دلیل تصمیم گرفت تا بازی فوتبال را با سبکی تازه به نمایش دربیاورد. نتیجه این شد که بازیکنان با سری بازی های FIFA Street روبرو شدند. اکنون بیش از ۳ سال است که از ساخت بازی FIFA Street جدید می گذرد. این سری از بازی ها در سال ۲۰۱۲ بازمی گردند و مسیر جدیدی را به نمایش درمی آورند.سازندگان FIFA Street جدید، تغییرات زیادی را در آن به وجود آورده اند و این موضوع باعث شده تا این بازی با تمام آن چیزی که تا کنون می شناختید، متفاوت باشد. زمانی که برای اولین بار این عنوان را تجربه می کنید، متوجه می شوید که بسیار تغییر کرده است. سبک کارتونی بازی به فراموشی سپرده شده و دیگر از انیمیشن های خنده دار خبری نیست. چیزی از نسخه های قبلی در این بازی دیده نمی شود. در این بازی واقعاً متوجه می شوید که فوتبال در کوچه ها و باشگاه های کوچک به چه صورت است. البته بچه های ایرانی به خوبی با اینگونه فوتبال بازی کردن آشنایی دارند! در این بازی دیگر خبری از زمین های چمن نیست و بازیکنان روی زمین های سفت و سخت بازی می کنند، اما همچنان دیوار یک دوست خوب برای شما است.

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 پچ شده توسط گروه DUPLEX |

 

 

شما می توانید از دیوار به عنوان یک یار اضافی استفاده کنید و حتی به این شکل گل بزنید. شاید این کار بسیار ساده به نظر برسد، اما در حقیقت انجام دادن آن بسیار سخت است. گل زدن به روش های معمولی و آن چیزی که در زمین های چمن مشاهده می کنید، به کار سختی در این بازی تبدیل شده است. بازیکنان همچنان در این بازی می توانند با توپ کارهای مختلف، خارق العاده و احمقانه ای انجام دهند. در حقیقت این حرکات به نوعی قدرت دریبل زدن بازیکنان در این بازی را نشان خواهند داد. از آنالوگ سمت راست می توانید برای انجام حرکات ساده استفاده کنید، اما زمانی که این دکمه را به همراه RT (در نسخه Xbox 360) استفاده می کنید، فوتبالیست ها حرکات دیگری را به نمایش درمی آورند. آن ها در این حالت می توانند به اشکال مختلف حرکات گوناگونی را با توپ انجام دهند.کار دیگر دکمه RT این است که سرعت زیادی به بازیکنان می دهد. زمانی که با آنالوگ سمت راست حرکات مختلفی را اجرا می کنید، می توانید از RT نیز استفاده کنید تا حریف را در یک لحظه سوسک کنید! البته چرخاندن الکی آنالوگ سمت راست و زدن دکمه RT کمکی به شما نخواهد کرد. حرکات باید در جهات درست اجرا شوند تا به وسیله آن ها بتوانید شاهد یک بازی جذاب باشید. یکی از تغییرات اساسی ای که در این بازی صورت گرفته، تعداد مدهای مختلفی است که برای این بازی طراحی شده اند.مسابقه ها در این بازی شامل یک حالت Classic به صورت ۳ به ۳ خواهند بود که در آن دروازه بان حضور ندارد و همچنین یک حالت ۵ به ۵ هم در بازی طراحی شده که با دروازه بان همراه است. همچنین مدی به نام Last Man Standing هم در بازی قرار گرفته است. در این مد زمانی که تیم حریف گل می زند، شما یک یار از دست می دهید. در این حالت بازی آنقدر ادامه پیدا می کند تا اینکه یک تیم تمام بازیکنانش را از دست بدهد. این عنوان برای کسانی که از فوتبال لذت می برند، بسیار جالب خواهد بود. این نسخه از سری بازی های FIFA Street جلوه ای جدید به آن بخشیده است. این بازی بسیار واقعی تر شده و به همین دلیل می تواند مخاطب های زیادی را جذب کند. در این بازی باید کنترلر را برداشت و نهایت لذت از یک بازی فوتبال را برد.

 

تصاویری از محیط بازی:

fifa street 2012 screenshots 01 small دانلود بازی Fifa Street برای XBOX360 fifa street 2012 screenshots 02 small دانلود بازی Fifa Street برای XBOX360

fifa street 2012 screenshots 03 small دانلود بازی Fifa Street برای XBOX360 fifa street 2012 screenshots 04 small دانلود بازی Fifa Street برای XBOX360

fifa street 2012 screenshots 05 small دانلود بازی Fifa Street برای XBOX360 fifa street 2012 screenshots 06 small دانلود بازی Fifa Street برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

۱) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. که می توانید آخرین نسخه آن را از اینجا دریافت نمایید.

۲) روش نصب فایل های PKG به این صورت می باشد که فایل مربوطه را در مسیر اصلی داریو هارد دیسکی که بازی های شما در آن وجود دارد انتقال می دهید. به عنوان مثال اگر بازی های خود را در درایو D هارد اکسترنال خود دارید ، فایل های PKG را باید به آدرس D:\ منتقل کنید. نه داخل فولدری و نه در آدرسی دیگر. پس از متصل نمودن هارد دیسک خود به کنسول ، برای نصب آن باید به قسمت Games سپس Install Package Files مراجعه نمایید. در آنجا می توانید فایل مربوطه خود را نصب نمایید.

۳) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۴) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۵) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، فقط و فقط نسخه Kmeaw CFW 3.55 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

۶) قبل از دانلود هر بازی ، حتما بخش "اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی" را به طور کامل و دقیق مرور نمایید.

  caution دانلود بازی Fifa 12 برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Fifa 12 برای PS3 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare  Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare  Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare  Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare  Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare  Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود