دانلود بازی The Dark Eye Chains of Satinav برای کامپیوتر

4/5 - (6 امتیاز)

یکی از عناوین موفق ماجرایی که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد همین بازی The Dark Eye Chains of Satinav است و جالب است بدانید که براساس یک بازی بسیار محبوب قلم و کاغذی The Dark Eye ساخته شده است. بازی The Dark Eye Chains of Satinav از لحاظ هنری و زیبایی تصویری خارق العاده است. با این که داستان در یک فضای آشنای فانتزی قرون وسطایی اتفاق می افتد اما تقریبا چیز زیادی در این دنیا وجود ندارد که به طور خاص برای شما یادآور بازی دیگری باشد.

شما هدایت Geron را به دست می گیرید، یک پرنده گیر کارآموز که تقریبا تمام شهر به سختی او را تحمل می کنند زیرا براساس یک غیب گویی که مدت ها قبل جادوگر مرموزی به نام The Seer انجام داده است : طلسم پرنده گیر تمام شما را تباه خواهد کرد! Geron بیچاره که زندگی اش را با تعمیر و ساختن تور و تله می گذراند همیشه باید در تلاش باشد تا از دردسر دور بماند اما به زودی با کشته شدن مربی اش توسط دسته ای کلاغ در می یابد که اتفاقات شوم و بدبختی تازه دارند آغاز می شوند.

The Dark Eye Chains of Satinav PC-GOG

دانلود-بازی-The-Dark-Eye-Chains-of-Satinav

بر طبق شایعات کلاغ ها مامورهای The Seer هستند که تا به حال تمام قهرمانان قدیمی که در مقابل Seer ایستاده بودند را تعقیب کرده و سپس به قتل رسانده اند. حالا Geron باید برای جانش فرار کند. البته او در این فرار نه تنها باید به فکر سلامت خود باشد بلکه باید به دنبال یک دختر نجیب زاده به نام Nuri نیز بگردد که آن طور که گفته شده Seer نیز به دنبال او است زیرا تنها کسی است که می تواند چنگی جادویی بنوازد که قادر به ویران کردن کل دنیای Andergast است.

بعد از این که داستان بازی جا افتاد و به جز آن قسمت ابتدایی که Geron باید برای دیدار با پادشاه برای او برگ بلوط جمع کند، مابقی گیم پلی کاملا سرراست و خوب بوده و استادان سبک ماجرایی کاملا به آن مسلط خواهند بود. محیط زیبا و خوش ساخت بازی مملو از سرنخ ها و آیتم هایی است که به Geron در طول سفرش کمک خواهند کرد.

همچنین او می تواند آیتم های مختلف را با هم ترکیب کرده و وسایل جدید و عجیبی بسازد. به جز موارد بالا که وجه مشترک تمام بازی های ماجرایی موفق محسوب می شود، Geron و Nuri از همان ابتدای بازی توانایی های جادویی محدودی در اختیار دارند. Geron می تواند آیتم های شکننده را خرد کند در حالی که Nuri این قابلیت را دارد تا تکه های خرد شده را به یکدیگر متثل کرده و یک شی را مثل روز اولش برگرداند.

info

Face your Destiny!

In Andergast, whose inhabitants are considered to be notoriously superstitious, King Efferdan awaits a state visit from high-ranking dignitaries. For centuries the kingdom has been at odds with neighboring Nostria, but now first steps are being undertaken toward a lasting peace. But a plague of crows troubles the king, for the birds are acting with unusual aggressiveness, even attacking humans. Moreover, there are those among the citizens of Andergast who swear that the crows are bringing them dark nightmares. As the belligerent creatures infiltrate even the castle itself, the king seeks a skilled bird catcher – an opportunity for young Geron to prove that the reputation for ill luck that has followed him since childhood is undeserved. Following an audience with the king, the prestigious task is assigned to him. However, not only does his task prove unexpectedly difficult, but it also turns out to be the first step of the greatest adventure of his life, which will lead him to the borders of the charted lands of Aventuria and beyond.

Key Features

An epic fantasy soundtrack, as well as high-quality voiceovers to provide an unparalleled gaming experience.

Dive into the fantastic world of Aventuria and experience an epic adventure, written by experienced authors of the popular pen and paper fantasy role-playing game The Dark Eye.

From the makers of A New Beginning and The Whispered World

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows VISTA/7TM

Processor: 2.5 GHz Single-Core-Processor or 2 GHz Dual-Core-Processor

Memory: 2 GB

Hard Disk Space: 6 GB

Video Card: OpenGL2.0-compatible Graphic Card with 512 MB RAM (Shared-Memory is not recommended)

DirectX®: 9.0c

Sound: DirectX9.0c-compatible Sound Card

Additional: Broadband Internet Connection, Mouse (third mouse button and Scroll-wheel recommended)

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی The Dark Eye Chains of Satinav-GOG :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم