دانلود بازی Lara Croft and the Guardian of Light برای کامپیوتر

5/5 - (2 امتیاز)

در بازی Lara Croft and the Guardian of Light، ما Lara Croft معروف را می بینیم که این بار برای ماجراجویی و پیدا کردن مقبره های جدید به شبه جزیره Yucatan سفر می کند. سفر معمولی لارا کم کم تغییر می کند و او پی می برد که این شبه جزیره توسط نوعی نیروی شر کنترل می شود. از طرفی روحیه ماجراجویانه لارا وی را برای ادامه دادن ترغیب می کند و از طرفی او باید از این جهنم زیبا جان سالم به در ببرد. در ادامه لارا پی می برد وسیله ای در جنگل های Mayan وجود دارد که می تواند جلوی این شیطان را بگیرد. پس سفر لارا به این جنگل آغاز می شود، اما باید گفت که در این سفر خطرناک تنها نیستید و مردی عجیب با قدرت های جادویی به نام نگهبان روشنایی (Guardian of Light) شما را در این سفر همراهی می کند.

برای یک بازی Arcade گرافیک بازی Lara Croft and the Guardian of Light فوق العاده است. طراحی هنری و معماری بازی عالی کار شده و واقعا جو قدیمی و مقبره های خفه را القا می کند. طراحی ها و نقش و نگارهای ساختمان های تاریخی بسیار زیبا و پر جزئیات کار شده اند، رنگ بندی بازی هم بسیار شاد و متنوع است و بافت های اجسام و شخصیت ها خیلی خوب کار شده اند و لارا لباس و حالت نسخه Anniversary را دارد.

Lara Croft and the Guardian of Light PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Lara-Croft-and-the-Guardian-of-Light

فریم بازی Lara Croft and the Guardian of Light بسیار بالا است و کمک زیادی به هیجان فرار هنگام تخریب مقبره ها داده است. در کل گرافیک بازی با توجه به این که با یک عنوان Arcade روبرو هستیم، خیلی زیبا و با سلیقه کار شده است. این بازی کاملا از یک پرسپکتیو و دید دیگری نسبت به قبل پیگیری می شود، این بار دوربین ایزومتریک وجود دارد و شخصیت های بازی خیلی کوچک و شبیه به دوربین Diablo نشان داده می شوند.

ترکیب مبارزات و حل معماها واقعا شاهکار خلق کرده و دوربین باز، اجازه می دهد در هر لحظه به همه جا دید کاملی داشته باشید. معماها احمقانه نیستند و خیلی هوشمندانه خلق شده اند که تمام آن ها را باید با دستیار خود یعنی نگهبان روشنایی حل کنید. این معماها و اکشن ها آنقدر زیبا کار شده اند که ارزش تکرار بازی را بالا برده اند و بسیار سرگرم کننده هستند.

info

Lara Croft and the Guardian of Light is an action/adventure game featuring Lara Croft. This brand extension combines the hallmarks of the Tomb Raider franchise including exploration & discovery, platforming, and puzzle solving combined with character progression, fun fast-paced combat, and elements of human cooperation and competition.

Key features:

First downloadable only title from Crystal Dynamics, and first downloadable only Lara Croft game.

A classic formula of puzzles, combat, exploration, and breathtaking visuals put through the lens of an isometric fast-paced gaming experience.

A wide range of options for solving puzzles and traversing deadly environmental traps, offering players an unprecedented level of freedom to choose their own solutions and explore various paths through the dense jungles of Central America.

Crystal Dynamics’ proprietary engine delivers sprawling environments with no load-times and unbelievable vertical gameplay through tombs reaching deep into the Earth.

Face off against a myriad of undead warriors brought to life by the evil Xolotl, including a number of boss battles that are not to be missed!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 / Vista / XP

Processor: 3+ GHz Intel or 2.5+ GHZ AMD

Memory: 1 GB RAM (XP) / 2 GB RAM (Vista)

Graphics: NVIDIA GeForce 6 Series (6800GT or better) / ATI 1300XT or better

Hard Drive: 7GB

Sound: DirectX 9.0c compatible sound card and drivers

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل downloadha.online@gmail.com در ارتباط باشید.