حفظ حریم خصوصی با حذف امن اطلاعات Data Sweeper Pro 3.0.0.0

اولین رای باشید!

با گسترش روزافزون استفاده از انواع دستگاه های کامپیوتری مانند پی سی ها ، نوت بوک و لپ تاپ ها و گوشی های موبایل ، هر روز اهمیت حفظ حریم خصوصی جلوه جدیدتری می یابد. دیگر نمیتوانید از داده های دیجیتال خود به همین راحتی چشم پوشی کنید و آنها را بدون حفاظت رها سازید. مطمئنا یکی از روش های حفظ حریم خصوصی و داده های دیجیتال ، رمزنگاری و حفاظت آنها از دسترسی دیگران است. ولی حال به این مسئله فکر کنید که بخواهید داد های دیجیتال خود یا به زبان ساده تر ، فایل های شخصی و مهم خود را نابود سازید. همانطور که میدانید روش های بسیاری برای بازیابی اطلاعات وجود دارد و نمیتوان به گزینه حذف ویندوزها اکتفا کرد و اگر میخواهید واقعا فایلی به طور کامل حذف شود ، باید فکری اساسی کنید.

Data Sweeper Pro نرم افزاری است که با روش shred دادها یا همان فایل های شما را به طور کل نابود می کند. برای این نابودی ، نمیتوان از واژه "حذف" فایل ها استفاده کرد ، زیرا که Data Sweeper Pro داده درخواستی شما را ضمن اینکه به چندین پاره جدا از هم تبدیل میکند تا غیرقابل خوانایی و در نتیجه بازیابی و استفاده شود ، آن را با داده های تصادفی جایگزین میکند تا به طور کل از حافظه نهان هارد دیسک نیز از بین رود. البته این جایگزینی به این معنی نیست که به هارد دیسک شما فضایی افزوده می شود ، بلکه این جایگزینی صرفا در پشت صحنه سیستم و همان محلی که امکان بازیابی فایل ها را به نرم افزارهای بازیابی اطلاعات میدهد ، انجام می شود تا این امکان نیز از بین رود.

این نرم افزار علاوه بر اینکه میتواند در نابود سازی اطلاعات مهمی مانند داده های شخصی ، بانکی و اداری را به شما میدهد ، در زمان فروش قطعات سخت افزاری میتواند کمک حال شما باشد تا قطعه ای مانند هارد دیسک را به طور کل از اطلاعات خودتان خالی کرده و سپس به فرد دیگری بسپارید تا در صورت تلاش آن فرد برای رسیدن به اطلاعات قبلی ، جز ناکامی برای وی وجود نیاید. به طور کل این نرم افزار میتواند با پاره پاره کردن و خشک کردن اطلاعات ، دسترسی هرکسی حتی خودتان با آن اطلاعات را از بین ببرد. 

data sweeper

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Data Sweeper Pro 3.0.0.0:

– نابود سازی اطلاعات به طور کامل و غیرقابل بازیابی

– نابودی سازی اطلاعات به روش shred

– سرعت عمل در انجام فرایندهای مربوطه

– امکان حفظ نسخه مجازی از فایل shred شده (فایل مذکور غیرقابل استفاده است)

– توانایی overwrite کردن فایل مربوطه برای غیرقابل بازیابی تر نمودن فایل 

– امکان تنظیم تعدادی overwrite شدن فایل مربوطه

– سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

– و…

 

نکته: این نرم افزار رایگان می باشد و در هنگام نصب در مرحله دوم میتوانید تیک گزینه مربوط به نصب ابزارهای اضافی مربوط به مرورگرها را بر دارید.

رمز فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 10.46 مگابایت | لینک کمکی

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود