نسخه جدید بازی لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles

بی شک با کارتون زیبای لاک پشت های نینجا آشنایی دارید و همان طور که مستحضر هستید نیازی به تعریف محبوبیت این کارتون نیست. بازی لاک پشت های نینجا را که برای اولین بار در بین سایت های ایرانی در سایت دانلودها مشاهده می کنید برگرفته از کارتون زیبای لاک پشت های نینجاست و به عبارتی این بازی یک ویدئو گیم است. در بازی چهار شخصیت Leonardo, Raphael, Michelangelo و Donatello نیز به پیروی از رئیس و استاد خود که موشی دانا به نام Ninjutsu است برای انجام مأموریت هایی اعزام خواهند شد. مثل همیشه چهاربرادر شگفت انگیز و قدرتمند لاک پشتی در مقابل ظلم و شروران ایستادگی خواهند کرد. هریک از این لاک پشت ها ویژگی های خاص خود را دارند که در این نسخه با ژن هایی جهش یافته قدرتمند تر و قوی تر از گذشته شده اند که برای کنترل آن ها باید دقت لازم را داشته باشید. در بازی صحنه های زیبایی از مبارزات را مشاهده خواهید کرد. این بازی در چندین نسخه منتشر شده است که نسخه پیش روی شما، ویدئو گیم و جدیدترین نسخه از این بازی است. اگر علاقه ای برای پیوستن به دنیای لاک پشت های نینجا و انجام مأموریت های ناممکن را دارید این بازی زیبا و سرگرم کننده را از دست ندهید.

 

 

بازی زیبای تهاجم هوایی – Air Invasion Portable

شما در یک پایگاه به عنوان فرمانده قرار دارید وظیفه شما محافظت از پایگاه در برابر حملات هوایی است. حملاتی که از زمین و آسمان بر سر شما فرود می آید و باید با تجهیزاتی که در اختیار دارید و در طول مسیر به آنها افزوده می شود بر دشمنان خود غلبه کنید. داشتن انواع سلاح ها از جمله تفنگ ، مسلسل ، موشک دستی و … که در طول مسیر بازی با بدست آوردن امتیاز به تعداد آنها افزوده می شود باید پایگاه نظامی خود را محفوظ نگه دارید. سایت دانلودها این بازی مهیج را به شما پیشنهاد می دهد.

 

 

بازی جذاب توپ های فضائی – Lottso Deluxe

هیجان یک بازی زیبا که توسط سایت دانلودها برای شما آماده شده است را می توانید با بازی توپ های فضائی تجربه کنید. دارا بودن ۵ حریف در کنار شما برای حل چندین معما به صورت جداگانه انجام چندین محاسبه و کم بودن زمان همه و همه نیاز به یک ذهن آماده را می طلبد. دربازی توپ های فضائی فقط و فقط اعداد مهم هستند و باید با در نظر گرفتن جایگاه اعداد در این بازی به سوی مراحل بعدی گام بردارید. این بازی سرگرم کننده محدویتی ندارد و تا آنجا که می توانید به بازی با آن ادامه دهید.

 

 

بازی سرگرم کننده بیلیارد – Portable 3D Live Pool v2.32

3D Live Pool از زیباترین نرم افزارهای شبیه ساز بازی بیلیارد میباشد که میتواند به شکل یک بازی سرگرم کننده و جذاب ساعتها شما را مشغول کند ضمن آن که به واسطه آن حقیقتا میتوان تجربه بیشتری در محیط نیمه واقعی کسب نمود و در عین حال بازی را هم بدون هیچگونه خرج اضافه ای فرا گرفت .
در این شبیه ساز کلیه حرکات توپ و اثرات برخورد چوب با توپها ، برخورد توپها با یکدیگر و لبه های میز و … کاملا مطابق قوانین فیزیکی و به صورت صحیح صورت میگیرد و بازی کننده میتواند اثرات سرعت توپ در برخورد با یکدیگر و انعکاس آنها در بر خورد با میز را به خوبی مطالعه نماید . بازی میتواند به صورت یک نفره یا دو نفره و آنلاین انجام شود ( که البته مورد آخر توسط ما تست نگردیده است ) در هر نوبت حرکت زاویه چوب به صورت سه بعدی و توسط موس قابل تنظیم میباشد و نشانه گیری توب نیز با گرفتن دگمه چپ موس صورت میگیرد . پس از تنظیم زاویه و نشانه گیری توپ ، با گرفتن دگمه Ctrl میتوانید توسط موس ضربه مورد نظرمان را به توپ وارد آوریم و هر اندازه هم سرعت حرکت موس بیشتر باشد چوب با سرعت بیشتری به توپ برخورد مینماید .
لازم به ذکر میباشد این نرم افزار از گروه بازی های توپ بر روی میز از ۱۱ بازی زیر ، در چهار درجه سختی پشتیبانی مینماید که در ایران غالبا به عنوان بیلیارد شناخته میشوند .
Bonus 15 , Bonus 9 , 3-Bell , 8-Bell , 9-Bell 10-Bell , 15-Bell , Straight , Rotation , BlackJack , BP
نرم افزار Portable ( بدون نیاز به نصب ) میباشد و از نظر امنیتی بدون مشکل ارزیابی گردیده است .