دانلود بازی Endless Space Gold برای کامپیوتر – نسخه PROPHET

3/5 - (2 امتیاز)

در سال ۱۹۹۳ و در نقد بازی Master of Orion که آقای Alan Emrich در مجله ی Computer Gaming World نوشته بود، او برای توصیف بازی از XXXX استفاده کرد. منظور او از این حروف، چهار کلمه explore(گشت و گذار)، expand(گسترش)، exploit(بهره برداری) و ex-terminate(ویران کردن) بود. این اصطلاح، که بعداها به شکل ۴X تغییر فرم داد، به یک عبارت همگانی برای توصیف گونه ای از بازی های ویدئویی و حتی غیر ویدئویی تبدیل شد.

بازی های ۴X بازی هایی هستند که در آن ها باید از یک نقطه ی دور افتاده در دنیا کارتان را آغاز کنید و با پیشرفت های اقتصادی و تکنولوژی بتوانید بر تمام جهان بازی فرمانروایی کنید. در این مدل بازی ها تاکید زیادی روی قابلیت های نظامی یا جنگاوری نمی شود و باید بیشتر با تکیه بر مهارت های فنی، علمی و اقتصادی بازی را پیش ببرید. بیشتر بازی های ۴X استراتژیکی نوبتی هستند اما بازی های Real Time که توانسته اند به خوبی خودشان را در این ژانر نشان دهند.

Endless Space Gold PC-PROPHET

دانلود-بازی-Endless-Space-Gold

مطالب مرتبط

گیم پلی عمیق و پیچیده یکی از مهم ترین ویژگی های این دست بازی هاست. ویژگی ای که باعث شده خیلی ها حوصله سروکله زدن با این بازی ها را نداشته باشند. فضای بی کران یک بازی ۴X نسبتا خوش ساخت. شما در بازی Endless Space کارتان را با یک منظومه ستاره ای آغاز می کنید. البته باید قبل از هر چیز از بین هشت نژاد بازی یکی را انتخاب کنید. همچنین می توانید خودتان نژاد نهمی را بسازید و از آن در بازی استفاده کنید که البته به دلیل گرافیک پایین نسبتا معمولی بازی Endless Space، انتظار دیدن امکانات بصری خاص برای نژادها را نداشته باشید.

بسته به درجه سختی که انتخاب کرده اید منظومه ی ستاره ای شما تا ۶ سیاره خواهد داشت که شما تنها در یکی از آن ها سکونت خواهید داشت. وظیفه شما در بازی Endless Space مشخص است، باید در دنیای بی کران بازی بگردید، از منابع و امکانات بهره برداری کنید، به فناوری های جدید دست پیدا کنید، سیاره های جدید برای زندگی پیدا کنید و البته با دشمنان و آدم فضایی های دیگر مقابله کنید.

امکانات گیم پلی بازی Endless Space بسیار زیاد است و اگر بخواهید از بازی سردرآورید باید دست کم نیم ساعت دوره ی آموزشی بازی را بگذرانید. تازه در این مدت باید حسابی حواستان را جمع کنید تا یادتان بماند هر بخش به چه دردی می خورد و کجا قرار دارد.  با آغاز بازی شما می توانید در درخت فناوری پیشرفت کنید و در هر چند نوبت به فناوری های جدیدی دست پیدا کنید. با داشتن فناوری های جدید، امکان آباد کردن سیاره های منظومه تان را خواهید داشت.

info

This galaxy is ancient, and its first intelligent life was the civilization we call the Endless. Long before our eyes gazed upon the stars they flew between them, though all that remains of this people is what we call Dust. A substance found scattered or in forgotten temples, it once gave powers to admirals and galactic governors. The galaxy will belong to the faction that can take control of the Dust and uncover its secrets…

A Born Leader

Guide one of eight civilizations as you strive for galactic domination. Will you control the entire galaxy through subtle trade and diplomacy, explore every corner of the universe to find powerful artifacts and resources, overwhelm other civilizations with your advanced technologies, or destroy your enemies with massive armadas?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows XP SP3 / Vista / 7

Processor:Core 2 Duo Processor or Equivalent

Memory:2 GB RAM

Graphics:256 MB DX9 Compliant

DirectX®:9.0c

Hard Drive:2 GB HD space

Sound:DirectX 9 Compatible Audio

سیستم پیشنهادی:

OS:Windows XP SP3 / Vista / 7

Processor:Core i5/i7 or equivalent

Memory:2 GB RAM

Graphics:512 MB DX9 Compliant with PS 3.0 support

DirectX®:9.0c

Hard Drive:2 GB HD space

Sound:DirectX 9 Compatible Audio

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Endless Space Gold-PROPHET با لینک مستقیم