دانلود EfficientPIM Pro 5.60 Build 556 – مدیریت کارهای روزانه

اولین رای باشید!

دانلود EfficientPIM Pro نرم افزاری حرفه ای برای مدیریت و برنامه ریزی کار های روزانه می باشد. توسط این نرم افزار می توانید کارهای تجارت و زندگی خود را ساماندهی و برنامه ریزی کنید و از نظر مدیریت در آن ها به مشکل برنخورید. این نرم افزار می تواند قرار ملاقات ها، تماس ها، وظایف، لیست کارها، تاریخ تولد ها و دیگر اتفاقات را برنامه ریزی و مدیریت کند. نحوه کار در این نرم افزار به صورتی است که کاربر با تنظیم و قرار دادن هر کدام از رویداد ها در تاریخ و ساعت معین خود از نرم افزار می خواهد تا پیام های آگاهی دهنده را در زمان مشخصی، برای مثال یک روز قبل از فرارسیدن آن یا دیگر موارد آگاهی دهنده، به اطلاع کاربر برساند.

در کنار این قابلیت نرم افزار توانایی های دیگری نیز دارد و می تواند به کاربر اجازه نوشتن یاد داشت های روزانه و مدیریت پسورد ها را نیز بدهد به این ترتیب دیگر نگران فراموش کردن پسورد هایتان نباشید. لازم به ذکر است این نرم افزار می تواند بسیار طبیعی یاد داشت هایتان را روی تکه ای کاغذ روی صفحه دسکتاپ بچسباند. دانلود EfficientPIM Pro یک مدیریت اطلاعات شخصی است که می تواند به شما در مدیریت زندگی شما کمک کند. با EfficientPIM همه چیزهایی که برای مدیریت نیاز دارید، در یک رابط آسان برای استفاده قرار می گیرند. این برنامه همچنین یک ویرایشگر سند قدرتمند است و از مدیریت گروه پشتیبانی می کند.

دانلود-EfficientPIM Pro

EfficientPIM-اسکرین-شات EfficientPIM-اسکرین-شات EfficientPIM-اسکرین-شات

info

EfficientPIM is a full-featured PIM (Personal Information Manager) software program that can help you organize and plan your business and private life. With EfficientPIM you can keep track of contacts, appointments, tasks, to-do lists, birthdays, and much more.The software also gives you space for keeping notes, diaries, and even passwords. In order to be successful you need to be organized and efficient. With EfficientPIM all of the things you need to manage are located in one, easy-to-use interface.

سیستم مورد نیاز

OS : Windows 10/8/7/XP/Vista (32-bit or 64-bit)
128MB RAM
20 MB free hard disk space

راهنمای نصب

توسط فایل “keygen.exe” سریالی برای خود تولید کنید و با نام دلخواه مثلا “Downloadha” به همراه سریال تولیدشده، نرم افزار را رجیستر کیند. فقط مطمئن شوید که Product خود را به درستی انتخاب کنید. یعنی گزینه ی Efficient Efficcess / PIM را بزنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

  لینک دانلود با حجم 31 مگابایت

——–

  لینک نسخه پرتابل با حجم 26 مگابایت