دانلود بازی Deadlight برای PC

اولین رای باشید!

بازی Deadlight که به وسیله استودیوی Tequila Works و Microsoft Studios ساخته شده،یک بازی ۲٫۵ بعدی که با شکل و شمایلی مانند بازی Shadow Complex بازیکنان را درگیر ماجرایی می کند که دیگر کمتر کسی را می توان پیدا کرد که با آن غریبه باشد.داستان بازی در ابتدا ممکن است که کلیشه ای به نظر برسد، چون موضوع آن پیرامون شخصیتی به نام رندال وین (Randall Wayne) است که به دنبال خانواده اش می گردد و قصد دارد آن ها را نجات دهد. بازی در شهر سیاتل و در دهه ۸۰ میلادی رخ می دهد. در این بازی باز هم مشاهده می کنید که دنیا به وسیله زامبی ها از بین رفته و تمدن و قانون معنایی ندارند. در این میان، دنیای وحشی و خطرناک بازی پناهگاه انسان های زیادی شده که در هر لحظه خطرهای مختلفی آن ها را تهدید می کنند. رندال که یک افسر پلیس است، به دنبال خانواده اش به سیاتل می آید تا بتواند آن ها را نجات دهد.او با گروهی از بازماندگان در مکانی پنهان می شوند، اما زامبی ها که در این بازی به آن ها سایه (Shadow) گفته می شود، به آن ها حمله می کنند و مسیر رندال از گروهش جدا می شود. او به تنهایی پا در مسیر خطرناکی می گذارد که مرگ در گوشه و کنار آن کمین کرده است.

 

Deadlight-FLT | 3.9 GB

 

 

Deadlight به وسیله Unreal Engine 3 ساخته شده و از معدود بازی هایی است که با این موتور بازیسازی ساخته می شود و نظر من را به خودش جلب می کند. فضاسازی ها در بازی بسیار خوب صورت گرفته و بازیکنان به خوبی با حس و حال بازی ارتباط برقرار خواهند کرد. تنوع مراحل بازی بسیار خوب است و همیشه در محیط ها و مکان های مختلف بازی خواهید کرد که تمام آن ها بسیار خوب، با جزئیات و متفاوت طراحی شده اند. کیفیت بافت های برای یک بازی ۲٫۵ بعدی بسیار خوب است و حتی در قسمت هایی که دوربین بازی به شخصیت ها نزدیک می شود، کیفیت خود را حفظ می کنند. همچنین طراحی شخصیت اصلی بازی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

چالش برانگیزترین قسمت بازی مربوط به گیم پلی آن می شود. Deadlight گیم پلی بسیار خوب و جذابی دارد که می تواند شما را در زمان های مختلف غافلگیر کند و چالش های مختلفی را پیش روی شما قرار دهد. بخش های پلتفرمر بازی بسیار خوب طراحی شده اند و کنترل نرم و روان بازی نیز باعث شده که این قسمت ها جذاب تر به نظر برسند. روند بازی به شکلی است که همیشه با معماهای مختلفی مواجه خواهید شد که به شکل جالبی طراحی شده اند. برای حل کردن برخی از معماهای بازی، زمان کافی در اختیار دارید و برای حل کردن برخی دیگر باید سریع عمل کنید، چرا که سایه ها به شما حمله می کنند!

همین موضوع باعث شده که گیم پلی بازی هیجان انگیز باشد. در بخش های پلتفرمر نیز بازیکنان با چالش های بسیار خوبی روبرو می شوند که سازندگان آن ها را بسیار خوب ساخته اند. در طول بازی همیشه با چیزهای مختلف غافلگیر می شوید و به همین دلیل باید سریع عمل کنید تا بتوانید موانع را پشت سر بگذارید. بخش های اکشن بازی نیز جالب از کار درآمده اند و سلاح های سرد و گرمی که به شما داده می شوند، نقش مهمی را در طول بازی و حتی حل کردن بسیاری از معماها خواهند داشت. مهمات در بازی بسیار کم یافت می شود و به همین دلیل باید در استفاده از سلاح های گرم بسیار دقت کنید. روند بازی به شکلی است که در بیشتر موارد، تیراندازی موجب می شود تا سایه های بیشتری به سمت شما بیایند و به همین دلیل مهمات بیشتری ره به هدر می دهید.

  منبع توضیحات : پردیس گیم

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP SP3 / Windows Vista

CPU : Intel Pentium 4 2.0GHz OR Athlon XP 2000

RAM: 2 GB RAM

Hard Disk Space: 5 GB of free space

Video Card: Shader model 3.0 support , GeForce 210 or Radeon HD 6250

DirectX®: DirectX 9.0

تصاویر محیط بازی :

reckoning screenshots 01 small دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360

reckoning screenshots 01 small دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360

reckoning screenshots 01 small دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360

 

  مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Syndicate برای XBOX360 دانلود در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Direct Link

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود