امنیت کامل در دنیای کامپیوتر Quick Heal Total Security 2013

1/5 - (1 امتیاز)

 Quick Heal Total Security 2013 ، از لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی شما محافظت کرده و امنیتی کامل در برابر انواع خطرات و تهدیدات اینترنتی یا آلودگی‌های مبتنی بر شبکه ارائه می‌دهد. پس از نصب ، توتال سکیوریتی به عنوان سپر در برابر ویروس‌ها ، کرمها ، تروجان‌ها ، جاسوس‌افزارها و سایر تهدیدات مخرب عمل می‌کند. این نرم‌افزار همچنین با استفاده از تکنولوژی برتر و انحصاری ®DNAScan کوییک هیل حفاظتی خوب را در برابر ویروس های جدید و ناشناخته ارائه می‌کند. کوییک هیل توتال سکیوریتی قابلیت Anti-Phishing را جهت افزایش اطمینان از محافظت در برابر وب‌سایت های کلاهبردارانه در زمان استفاده از اینترنت ارتقاء داده است. ویژگی Parental Control (مدیریت خانواده) به شما امکان می‌دهد تا زمان دسترسی به اینترنت را برای کودکان خود زمانبندی نمایید. همچنین می‌توانید با استفاده از لیست از پیش تعریف شده دسترسی فرزندانتان را به نوع خاصی از وب‌سایت‌ها (شبکه‌های اجتماعی، بازی، غیراخلاقی و..) محدود نمایید. ابزار PCTuner عملکرد کلی سیستم شما را بهبود می‌بخشد. همچنین ویژگی PC2Mobile Scan، بدافزارها را از روی موبایل اسکن، شناسایی و پاکسازی می‌نماید.توتال سکیوریتی ۲۰۱۳ کوییک هیل ، از منابع بسیار کم استفاده می کند و حفاظت را بدون کند کردن کامپیوتر ، افزایش می دهد . اطلاعات بیشتر ادامه مطلب…

 

این نسخه توسط نماینده رسمی آنتی ویروس کوییک هیل در ایران مخصوص کاربران دانلودها ارائه شده است که با نصب آن می توانند به صورت رایگان تا ۲ ماه بدون نیاز به لایسنس آنتی ویروس خود را آپدیت کنند.

 

quick heal total security

 

 

 

این نسخه توسط نماینده رسمی آنتی ویروس کوییک هیل در ایران مخصوص کاربران دانلودها ارائه شده است که با نصب آن می توانند به صورت رایگان تا ۲ ماه بدون نیاز به لایسنس آنتی ویروس خود را آپدیت کنند.

 

رمز فایل: www.downloadha.com

 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت – 291 مگابایت لینک کمکی

 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیت – 292 مگابایت لینک کمکی

 

 

 

Core Protection

Silent Firewall and IDS/IPS, AntiRootkit, AntiMalware, AntiSpyware, AntiVirus حفاظت کاملی را برای کامپیوتر شما در سطوح مختلف تضمین کرده است.

Antivirus – اسکن و حذف ویروس‌ها(viruses)، کرم‌ها(worms) و تروجان‌ها(trojans) و تهدیدات مخرب دیگر که ممکن است بصورت مخفیانه به سیستم شما از طریق درایوهای قابل جابجایی، الصاق‌های(attachments) ایمیل و دانلودهای اینترنتی وارد شوند.

AntiSpyware – شناسایی و پاکسازی جاسوس‌افزارها و مسدودسازی فعالیتهای سارقان اطلاعات خصوصی بصورت خودکار

AntiMalware – اسکن فوق العاده سریع رجیستری، فایلها و فولدرها از مخربها(Malware) و پاکسازی جامع جاسوس‌افزارها(Spyware)، تبلغ‌افزارها(Adware)، نرم‌افزارها کلاهبرداری و سارق(Roguewares)، شماره گیرنده‌ها(Dialer)، ریسک‌افزارها(Riskware) و بسیاری دیگر که پتانسیل خطر در سیستم شما را دارند.

Anti-Rootkit – شناسایی و پاکسازی Rootkit‌ها(روتکیتها) بطور پیشگیرانه از طریق انجام اسکن عمیق سیستم

Firewall Protection – کار به صورت سایلنت در پس‌زمینه و تحت نظر داشتن کلیه‌ی فعالیت‌های شبکه‌ای از نظر وجود ویروس‌ها، جاسوس‌افزارها و سایر عوامل مخرب . 

فایروال کوییک‌هیل از سیستم شناسایی نفوذ (IDS) برای شناسایی فعالیت‌های آسیب‌رسان شبکه و سیستم پیشگیری از نفوذ (IPS) برای جلوگیری از فعالیت‌های مخرب شبکه‌ای بهره می‌برد.

Self Protection – محافظت فایل‌ها ، پوشه‌ها، تنظیمات و ورودی های رجیستری Quick Heal از دستکاری در برابر تهدیدات مخرب .

 

Web Security

 

محافظ امنیتی مبتنی بر تکنولوژی ابری بلادرنگ (Real time cloud security protection) دسترسی به وب سایت های آلوده به بدافزار، فیشینگ و کلاهبردارانه را مسدود می کند.همچنین از تهدید های منتقل شده از طریق کدهای مخرب سایت میزبان وب(Host) در طی گشت و گذار اینترنتی شما جلوگیری می‌نماید.

Browsing Protection – محافظت از کامپیوتر شما در برابر تهدیدات وب سایت های مخرب .

AntiPhishing – همه سایتهایی را که به آن وارد می‌شوید را از لحاظ فعالیت‌های کلاهبردارانه به‌صورت خودکار اسکن می‌کند و شما را در برابر هر حمله فیشینگ در پیمایش سایتهای اینترنتی محافظت می‌کند.

 

 

Email Security

تکنولوژی ابر مبتنی بر امنیت ایمیل از رسیدن ایمیل های اسپم، فیشینگ و آلوده به صندوق پستی شما جلوگیری می‌کند.

AntiSpam – محافظت از کامپیوتر شما در برابر تهدیدات وب سایت های مخرب .

ویژگی Uses live, در تکنولوژی ابر (cloud-based) فایل های مشکوک را بررسی و قبل از اجرای نرم‌افزارهای مخرب جلوی آنها را می گیرد.

ویژگی محافظت zero-time (زمان-صفر) از وب‌سایت‌های آلوده و بدافزارهایی که از راه وب‌سایت‌های مخرب می‌توانند موجب آلودگی سیستم‌ شوند، جلوگیری می‌کند.

 

Parental Control

 

با این ابزار می‌توانید استفاده از اینترنت را برای فرزندان خود زمانبندی ، کنترل و نظارت نمایید. پیکربندی مدیریت خانواده (Parental Control) بر اساس حساب کاربری و به صورت کاملاً مجزا قابل تعریف می‌باشد.

امنیت پیشرفته بر اساس گروه‌های وب‌سایت محدود و از پیش‌تعریف شده یا وب‌سایت‌های تعریف شده توسط کاربر. امکان پیکربندی و غیرفعال کردن گروه‌های وب‌سایت‌ها (مانند غیراخلاقی، جرم و خشونت، اعتیاد، بازی و غیره). مناسب برای والدینی که می‌خواهند مطمئن شوند فرزندانشان از انواع سایت‌های اینترنتی مفید استفاده می‌کنند و در معرض سایت‌های مضر یا نامناسب برای کودکان قرار نمی‌گیرند.

امکان دسترسی به وب‌سایت موجود در گروه‌ مسدود شده، با افزودن آن در لیست استثناء (Exclusion List). وب‌سایت‌های متعلق به گروه وب‌سایت‌های مسدود شده می‌توانند در لیست استثناء افزوده شوند. به عنوان مثال: اگر گروه‌های شبکه‌های اجتماعی و چت مسدود شده باشد، می‌توان با افزودن Facebook در بخش Exclude به آن سایت دسترسی داشت.

زمانبندی دسترسی به اینترنت – امکان کنترل فعالیت‌های اینترنتی و نحوه‌ی استفاده از آن با پیکربندی زمانبندی دسترسی به اینترنت. این گزینه به شما اجازه می‌دهد تا زمان استفاده از اینترنت را برای کودکان خود مدیریت کنید. اگر زمان استفاده از اینترنت تنها در ساعات بین ۷:۰۰ تا ۸:۰۰ عصر هر روزه زمانبندی شود، آنگاه فرزند شما تنها در زمان یادشده امکان استفاده از اینترنت را خواهد داشت.

محدودیت دسترسی (Restrict access) به وب‌سایت خاص که به نظر شما نامناسب است. گزینه محدودیت دسترسی به وب‌سایت خاص که جزء ویژگی‌های مدیریت خانواده (Parental Control) دسترسی به وب‌سایت نامناسب برای کودکان را مسدود می‌سازد.

افزایش بهره‌وری کسب و کار – داشتن بهره‌وری بالاتر با شناسایی و مدیریت استفاده‌های نامناسب آنلاین، از قبیل امور غیر کاری مانند چت آنلاین. امکان سفارشی سازی با انتخاب محتویات دلخواه جهت مسدود کردن. تالیف ویژگی کار کردن به عنوان یک ابزار مهم مدیریت زمان.

 

Data Theft Protection

جلوگیری از کپی غیر مجاز داده ها با استفاده از مسدودکردن درایوهای فلش.

جلوگیری از کپی غیر مجاز اطلاعات محرمانه و یا داده‌های حساس کامپیوتر شما. مانع دسترسی از سیستم شما به دستگاههای ذخیره سازی USB (مثل درایوهای قلمی، رایترها، دیسکهای فلش، مموری، یا دیگر ابزارهای ذخیره‌سازی)و همینطور برعکس می‌شود. بنابراین داده ها را نه می توان به درایوهای قابل جابجایی کپی و نه آن را از دستگاه های ذخیره‌سازی خارجی به سیستم خود کپی کرد.

 

Privacy Protection

حذف کامل و مطمئن فایل‌های اطلاعات حساس جهت جلوگیری از بازیابی آنها به وسیله هرگونه ابزار بازیابی

به طور دائم فایلها را از هارد درایو پاک می کند و مانند روش پاک کردن نرمال، آنرا غیر بازیافتنی می سازد.

 

PC2Mobile Scan

اسکن و پاک سازی تلفن همراه، تلفنهای هوشمند و PDA از طریق کامپیوتر شما.

اسکن، شناسایی و حذف ویروس ها، جاسوس‌افزارها(spywares)و مخربها (Malware)های دیگر موجود در تلفن همراه.

اسکن و پاکسازی گوشی های موبایل،تلفن های هوشمند و PDA های همراه شما از طریق رایانه با استفاده از کابل USB یا بلوتوث .

گوشی های جدید تلفن همراه به طور منظم پشتیبانی می‌شوند. برای دیدن فهرست کاملی از تمام مدل‌های تلفن پشتیبانی‌شده لطفاً از http://www.quickheal.co.in/pc2mobile.asp دیدن فرمایید.

 

PCTuner

سرعت عملکرد کامپیوتر شما با تنظیم استارت‌آپ برنامه های کاربردی، خدماتی و پاکسازی رجیستری و فایل های ناخواسته.

Disk Cleanup – شما فولدر جدیدی ایجاد کردید اما فراموش کردید فایلها را به این فولدر اضافه کنید. یا شورت کاتی را در مکانی ایجاد کردید و پس از چند روز آن مکان را پاک کردید اما شورت کات را نه. شما در شبکه برای مدتی گشت زنی کردید و فایلهای تمپورری (موقتی) در فولدر مربوطه انباشته شد. همه این فایلها نا معتبر یا بی ارزشند و هارد شما را آشفته می سازند و بر عملکرد سیستم تاثیر منفی می گذارند. با ویژگی Disk Cleanup شما می توانید این آشفتگی را به فضای خالی دیسک ببرید که برای کاربردهای دیگر یا بهبود عملکرد سیستم مورد استفاده قرار می گیرد.

Registry Cleanup –  ورودی های نامعتبر و ناخواسته را از Registry سیستم پاک می کند و عملکرد سیستم را افزایش می دهد.

Duplicate File Finder –  فایلهای دو نسخه ای را از فهرست فایلهای از پیش تعریف شده حذف می کند و این کار را از طریق جستجوی فایلهای دو نسخه ای در کامپیوتر شما انجام می دهد. این ویژگی فضای دیسک را با حذف فایلهای زاید مورد محافظت قرار می دهد.

Defragmenter –  این ویژگی ، page-files و تجمع رجیستری را که مورد استفاده قرار می گیرد یکپارچه می سازد تا عملکرد سیستم را بهبود بخشد.

آثار ردیابی تاریخچه اینترنت (History) و لیست استفاده اخیر برنامه‌های مختلف را حذف می‌کند. به صورت مطمئن تاریخچه (History)، حافظه نهان (caseh)، فرم‌های خودکار-تکمیل شوند (auto-complete forms) و پسوردهای ذخیره شده را حذف می‌کند و از نقض حریم خصوصی کاربران جلوگیری می‌کند. همچنین آثار ردیابی برنامه‌های کاربردی پر استفاده مانند آفیس ، مدیا پلیر ، WinZip، و غیره را پاکسازی می‌کند.

 

Flash Drive Protection

ابزارهای ذخیره سازی خارجی را به صورت خودکار اسکن می‌کند. از درایوهای USB در برابر آلودگی‌های تروجان Autorun محافظت می‌کند.

 

Entertainment Mode

کوییک هیل در کلیه‌ی نسخه‌های خود به کاربران اجازه می دهد تا تماشای سخنرانی‌ها ، شرکت در ویدئو کنفرانس، انجام معاملات سهام و غیره را بدون وقفه و بدون و کاهش لود سیستم انجام دهند. همه این موارد بدون کاهش امنیت کامپیوتر انجام می‌شود.

 

مزایا دیگر

Emergency Disk –  ایجاد دیسک اورژانسی قابل بوت(Emergency Disk) برای کامپیوترهای به شدت آلوده شده به ویروس، جهت اسکن و پاک سازی تمام درایو از جمله پارتیشن های NTFS.

 

Boot Time Scan – امکان فعال کردن اسکن زمان بوت (Boot Time Scanning) ،جهت اسکن و پاکسازی همه درایوها در زمان بوت قبل از اینکه ویندوز به صورت کامل بارگذاری گردد . این ویژگی پیشرفته در شناسایی و نابودسازی ، روتکیت‌های زیرک (cunning rootkits)، جاسوس‌افزارها(spywares)، تروجانهایی با اهداف خاص و وقایع‌نگارهای مخفی(loggers) به شما کمک خواهد کرد.

 

نکات برجسته

کوییک‌هیل توتال سکیوریتی ۲۰۱۳ برنده جوایز بین‌المللی، یکی از بهترین مجموعه‌های جامع امنیتی می‌باشد که با فراهم آوردن همه امکانات امنیتی در یک بسته حفاظت کاملی را برای کامپیوتر ارائه می‌کند.

 مطمئن‌ترین حفاظت در برابر آخرین ویروس‌ها به تائید موسسات معتبر Check Mark و VB100%

 ارائه محافظت وب مبتنی بر تکنولوژی ابری

 اطمینان از محافظت کامل در برابر همه ویروس‌های منتشر شده در "In-The-Wild"

 شناسایی و حذف بالقوه برنامه‌های ناخواسته (PUAs).

مسدود کردن دستگاه های USB جهت عدم دسترسی به اطلاعات محرمانه

تضمین محافظت آپدیت‌ها، بدون کمترین بار بر روی سیستم

امکان مدیریت کامل کاربری با تنظیمات آسان

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود