دانلود بازی FIFA Manager 13 برای PC

5/5 - (1 امتیاز)

بعد از انتشار نسخه ی جدید FIFA 13 شرکت EA اقدام به انتشار بازی محبوب FIFA Manager 13 کرده است تا طبق برنامه ی هر ساله علاوه بر انتشار نسخه ی فیفا ۱۳ شاهد انتشار نسخه منیجر ان هم باشیم.همانطور که طرفداران سبک بازی فیفا با این نسخه در سال های قبل اشنایی دارند شما در این بازی همانطور که از نام ان پیداست مدیریت کامل یک باشگاه را بر عهده دارید.در واقع شما در نقش مدیریت کامل این باشگاه هستید و هر انچه که یک مدیر باشگاه در دنیای واقعی انجام میدهد باید انجام دهید و به امور مدیریتی باشگاه به طور کامل و جامع رسیدگی کنید.بازی FIFA Manager 13 یک تصویر کامل از تمام مسائل و دغدغه‌هایی را که یک مربی و مدیر فوتبال با آن‌ها طرف است، پیش روی شما خواهد گذاشت. گیم‌پلی بازی تنوع بسیار زیادی دارد و این تنوع، همان سبک‌هایی است که مختص به هر مربی است. شما برای هدایت تیم خود، انتخاب‌های بسیار بسیار زیادی دارید.اما امکاناتی که در این نسخه نسبت به نسخه ی قبلی خود دارد و باعث بهبود ان شده میتوان به بهبود بسیار زیاد گیم پلی اشاره کرد.پس از انتشار نسخه ی ۱۲ بسیاری از منتقدان دادن نمره ۴٫۵ از ۱۰ را بسیار زیاد میدانستند و این بازی را در این حد و اندازه ها نمیدانستند اما اتفاق خوبی که در این نسخه افتاده علاوه بر بهبود گیم پلی توجه ویزه ای به تصاویر سه بعدی و انیمیشن ها شده است که با انی بهبودی ها میتوان انتظار داشت بازی سرگرم کننده و جذابی در انتظار گیمر ها به خصوص طرفداران سبک فیفا هستیم.

 

FIFA Manager 13-Reloaded | 5.7 GB

 

 

سیستم مورد نیاز بازی   :

OS: Windows XP SP3, Vista SP2 or Windows 7

CPU : Intel Pentium 4 2.4 GHz or equivalent (XP SP3); Intel Pentium 4 2.8 GHz or equivalent (Vista/7) 

RAM: 1 GB (XP); 1.5 GB (Vista, 7)

Hard Disk Space:  8 GB free disk space

Video Card: Card that supports shader model 2 or above

DirectX®: DirectX 9.0

 

تصاویر محیط بازی :

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود در پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Direct Link

 

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود