بهینه سازی قدرتمند ویندوز Norton Utilities 2013 16.0.0.126 Final

اولین رای باشید!

Norton Utilities نرم افزاری معتبر برای بهینه سازی ، تعمیر و رفع مشکلات سیستم عامل های شرکت مایکروسافت یعنی ویندوزها است! این نرم افزار قدرتمند محصول شرکت معتبر نورتن دارای قابلیت های فراوانی در زمینه بهینه سازی و رفع مشکلات ویندوز است که اگر میخواهید ریز آنها بررسی کنید ، به ادامه مطلب بروید. اما به طور مشروح ، این نرم افزار به کاربر جهت رفع مشکلات کرش شدن ناگهانی ویندوز و همچنین کاهش سرعت آن کمک میکند و با اسکن مشکلات بالقوه هارد دیسک که باعث کرش شدن آن می شود را خواهد یافت. در زمینه رجیستری این نرم افزار به طور امن نسبت به یکپارچه سازی و پاکسازی اقدام خواهد کرد که این باعث افزایش سرعت نرم افزارها و ویندوز خواهد شد. همچنین با بهینه سازی حافظه رم و غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری ، این قطعه مهم را در روند کاری بهبود خواهد بخشید. در زمینه هارد دیسک نرم افزار با اعمال فرایندهای یکپارچه سازی و یافتن فایل های بیهوده هارد دیسک را بهینه سازی خواهد نمود و خطاها و کرش های هارد دیسک را بررسی و تا حد امکان مرتفع می نماید. همانطور که ذکر شد برای اطلاعات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

norton utilities

 

 

System Dashboard : قابلیتی که به صورت مرحله به مرحله به کاربر کمک میکند تا بهینه سازی ویندوز را انجام دهد تا ویندوز به صورت کاملا سالم در آید.

Duplicate File Finder : یافتن فایل های تکراری که ممکن است مقدار زیادی از فضای هارد دیسک را اشغال کرده باشند و کمک به کاربر جهت حذف آنها.

Application Uninstaller : کمک به حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز به طور کامل و بدون هیچگونه برجا ماندن فایل های نرم افزار حذف شده.

Speed Disk : این بخش کاربر را در جهت یکپارچه سازی و بهینه سازی فایل های موجود در هارد دیسک یاری میدهد تا دسترسی به اطلاعات سریعتر صورت گیرد.

Disk Doctor : با اسکن هارد دیسک و ارسال هشدارهای لازم در جهت رفع کرش و خطاهای هارد دیسک باعث بهبود عملکرد خواهد شد.

Disk Cleaner : حذف کردن تمامی رکوردها و لاگ های فعالیت های انجام شده در ویندوز و حذف فعالیت های انجام شده در دنیای وب.

Registry Cleaner : پاکسازی رجیستری و حذف ورودهای نامعتبر و زائد که باعث کاهش سرعت ویندوز شده اند.

Registry Defragmenter : یکپارچه سازی رجیستری و در نتیجه استفاده کمتر رجیستری از حافظه سیستم

Registry Restore : ایجاد نسخه پشتیبان از رجیستری ویندوز و امکان بازگرداندن نسخه ایجاد شده در مواقع لازم

Startup Manager : غیرفعال و یا فعال کردن نرم افزارها در هنگام استارت آپ ویندوز که غیرفعال کردن نرم افزارها باعث افزایش سرعت استارت آپ خواهند شد.

Service Manager : غیرفعال کردن نرم افزارهایی که هنگام عملکرد ویندوز بدون احتیاج شما و ویندوز در حال اجرا در پشت صحنه هستند و باعث کاهش سرعت ویندوز می شوند.

UnErase™ Wizard : بازیابی فایل های حذف شده.

Smart Updates : به روزرسانی مرتب و خودکار نرم افزار توسط شرکت نورتن (از این بخش استفاده نکنید که احتمالا باعث شناسایی کرک شده بودن نرم افزار خواهد شد)

 

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com

 لینک دانلود – 22.6 مگابایت لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود