دانلود بازی Wartime برای PC

5/5 - (1 امتیاز)

عنوان Wartime یک ماد از بازی Crysis Warhead می باشد که وقایع بعد از آن را روایت می کند. گرافیک بازی با استفاده از نسخه ی بهینه شده ی CryEngine 2 ساخته شده است و نوید یک گرافیک فوق العاده را می دهد.داستان بازی دقیقا پس از رخداد های کرایسیس وارهد اتفاق میافتد.در انتهای قسمت قبل شاهد بودیم نیروهای آمریکایی  پس از جنگی سخت با دشمنان بیگانه و نیروهای نظامی کره ی شمالی تصمیم به ترک جزیره و عقب نشینی میگیرند.ولی در این میان گروهبان سایکو که سربازی شجاع و جسور است تصمیم میگیرد به جزیره بازگشته و کار سربازان کره ای را یک سره کند.از طرفی نیروهای بیگانه هر لحظه بیش از پیش در جزایر پیشرفت میکنند و اوضاع بسیار نابه سامانی را به وجود آورده اند.هدف اصلی گروهبان سایکو از بین بردن نیروهای کره ای و به خصوص رهبر آنها،کیم لی است که تمام اتفاقات بازی و بحرانهای به وجود آمده به خاطر کارشکنی و خودخواهی های این فرد است.سایکو برای جلوگیری و از بین بردن این فرد عازم مناطقی میشود که قبلا رهبر نیروهای کره ای در آنجا دیده شده است.این راه بسیار سختتر از قبل است و سایکو مجبور است یک تنه به دل صدها سرباز کره ای و همچنین سربازانی که به لباس نانو مجهز هستند بزند.در این میان بیگانگان در جای جای مناطق بازی حضور دارند و کار را برای پیشروی شما سخت میکنند.

 

 

—————————————————————-

 

استودیو بازی سازی اپیدمیک در سال ۱۳۸۵ توسط آقایان مسعود و مبین معاوی تاسیس شد ، این استودیو از سال ۱۳۸۷ اولین پروژه ی خود را آغاز نمود و توانست در سال ۱۳۸۹ بازی ای با نام Wartime را به معرض نمایش بگذارد. Wartime توانست عنوان بهترین ماد/بازی سال ۱۳۹۰ را از آن خود کند ، داستان این بازی ادامه ای بر بازی Crysis Warhead بود که حتی توانست از این بازی هم فراتر رود و از نظر فنی پیشرفت چشم گیری داشته باشد. Wartime در سال ۱۳۹۰از حالت ماد خارج و به یک بازی مستقل تبدیل شد. با اضافه شدن رضا حسنی به اپیدمیک ، این استودیو مشغول گذراندن مراحل پیش تولید بازی جدید خود به نام Wartime 2 است که قرار است با موتور پر قدرت CryENGINE 3 ساخته شود…

 

 

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP /  Windows Vista  / Windows 7

CPU : XP 2.8 Ghz or Faster / Vista 3.2 Ghz or Faster

RAM: 1 GB 

Hard Disk Space: 6 GB of free hard disk space

Video Card: Nvidia GeForce 6800 GT or Greater / ATI Radeon 9800 Pro

DirectX®: DirectX 9.0

 

تصاویر محیط بازی :

 

———————————————————————————

کاور نسخه ی فارسی و انگلیسی:

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود DVD 1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

 

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Direct Link

 

دانلود DVD 2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

 

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link

 

 

 

:

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود