پخش فیلم های HD با قابلیت تبدیل فرمت Splash PRO EX 1.13.1

اولین رای باشید!

Splash PRO EX نرم افزاری کامل در حوزه پلیرها و با قابلیت تبدیل فرمت و ویرایش جزئی فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار تمامی قابلیت های نسخه دیگر خود یعنی  Splash PRO را دارد. قابلیت های اضافه این نرم افزار شامل امکانات در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی به دیگر فرمت ها و همچنین امکان بریدن و چسباندن فیلم های HD می باشد. باتوجه باقابلیت تبدیل فرمت فیلم های HD نیاز به سازگاری با پردازنده ها و کارت های گرافیک به خوبی در این نرم افزار گنجانده شده است تا از سرعت و کیفیت بهتری برخوردار باشد. قابلیت دیگری به نام High quality video scaling به کاربر کمک میکند تا فیلم های که دارای کیفیت مناسبی نیستند و تار و ضعیف می باشند را با کیفیت بهتری تماشا کند. 

بعد از امکانات  ذکر شده بالا Splash PRO EX یکی از بهترین نرم افزارهای پخش فیلم ها با کیفیت های بالای HD و همچنین با رنگ طبیعی می باشد. این نرم افزار به طور ویژه برای پخش فیلم های AVCHD™, MPEG-2, AVC/H.264 و VC-1 و همچنین فیلم های دوربین های فیلمبرداری طراحی شده است.با نصب این نرم افزار به سادگی و بدون نیاز به نصب کدک های اضافه فیلم ها را باکیفیت و سرعت و بدون مشکل اجرا خواهید کرد. این نرم افزار با استفاده از قابلیتی به نام Advanced picture post-processing engine این امکان را به کاربر میدهد تا فیلم ها را با کیفیتی واضح و خیرکننده تماشا کند و نهایت کیفیت ممکن برای ویدیو را فراهم آورد. با پشتیبانی از فرمت های AVCHD تبدیل به بهترین پخش کننده فیلم های دوربین های فیلمبرداری با کیفیت بالا خواهد بود.ظاهر این نرم افزار یکی دیگر از امکانات و ویژگی های آن است که با ظاهر کاربرپسند و زیبا هرکسی را به خود جلب خواهد کرد. حالتی به نام EcoMode ویژه لپ تاپ ها ایجاد شده است و میتوانید هنگام مشاهده فیلم ها با فعال کردن آن تا ۴۰% زمان بیشتری را برای مشاهده فیلم هایتان با استفاده از باتری لپ تاپ داشته باشید.پشتیبانی از فرمت های AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS و کدک های H.264, MPEG-2, VC-1 و همچنین پشتیبانی از کیفیت های ۱۰۸۰P و زیرنویس و قابلیت پخش فیلم های ماهواره از طریق DVB-T این نرم افزار بسیار کامل و محبوب نموده است.

 

نسخه PRO EX قرار گرفت

 

splash pro x

 

 

 

بعد از نصب نرم افزار را در فایروال بلوک کنید تا به اینترنت متصل نگردد و سریال باطل نشود. این کار را برای تمامی نرم افزارهایی که از سریال نامبر برای فعال سازی آنها استفاده میکنید ، انجام دهید.

 

رمز فایل: www.downloadha.com

 لینک دانلود – 21 مگابایت لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود