ادیت حرفه ای ویدیوهای خود با Corel VideoStudio Pro X6

4.5/5 - (2 امتیاز)

Corel VideoStudio Pro X6 نرم افزاری کامل برای ویرایش ویدئو می باشد که امکاناتی نظیر ویرایش خلاقانه، افکت های حرفه ای، ضبط از روی صفحه نمایش، ساخت ویدئوهای اینترنتی و ابزار کامل تالیف دیسک را با هم ترکیب کرده است. سرعت بسیار بالا و ابزار ابتکاری آن ، به شما امکان ساخت هر نوع فیلمی ، از فیلم های خانوادگی و اسلایدشو تا انیمیشن های بامزه و ساخت خودآموز از طریق ضبط از صفحه نمایش را می دهد. با استفاده از ابزار کاملا حرفه ای و افکت های خلاقانه این نرم افزار می توانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. با استفاده از تمامی قدرت پردازنده های چند هسته ای ، کارایی نرم افزار به صورت چشم گیری افزایش یافته است. و در نهایت ، پشتیبانی از ویدئوهای HTML5 و تالیف حرفه ای دیسک های DVD و Blu-ray از دیگر امکانات Corel VideoStudio Pro X6 می باشد. کارایی این نرم افزار همانند نرم افزار کمپانی قدیمی Ulead یعنی Ulead Video Studio می باشد که سالهاست با کمپانی Corel ادغام شده است.

 

 

امکانات نرم افزار Corel VideoStudio Pro X6 :
– کتابخانه قالب ها: انتخاب بین انواع مختلف پروژه ها، قرار دادن آنها در محتوا و ساخت یک فیلم تنها در چند دقیقه.
– نمایش TimeLine: رسانه ها و گرافیک ها را روی TimeLine بکشید ، به آنها جلوه های ویژه و افکت های حرکتی اضافه کنید، ترک ها را مخفی یا نمایان کنید، از بزرگنمایی یا کوچک نمایی بهره بگیرید یا TimeLine را به شکل دلخواه دستکاری کنید.
– به اشتراک گذاری قالب ها به صورت آنلاین: دانلود و به اشتراک گذاری قالب ها از طریق PhotoVideoLife.com.
– رابط گرافیکی کاربر پسند و مرحله به مرحله برای راهنمایی شما.
– جریان کاری منعطف با قابلیت جا به جا کردن رابط کاربری.
– گرافیک های چند لایه: ساخت افکت های ویژه با وارد کردن عکس های لایه دار از Corel PaintShop Pro در ترک ها.
– کار با ۲۱ ترک رسانه ای، گرافیک و عنوان ها.
– افکت "مرور زمان " برای شتاب دادن به ویدئو برای ساخت افکتی زیبا.
– ساخت فیلم های انیمیشن از افراد، اشیاء و…
– ضبط از صفحه نمایش.
– ارسال ویدئو به صورت پیوسته روی یوتیوب، فیس بوک و Flickr یا ساخت وبسایت از طریق HTML5.
– برش ویدئو و اضافه کردن افکت، متن و گرافیک روی آن.
– رایت روی DVD و Blu-Ray به همراه گرافیک ها، منوها، زیرنویس ها و عنوان ها.
– ساخت سایت و ویدئوهای آنلاین به همراه ابر لینک ها ، گرافیک ها و عنوان ها.
– به اشتراک گذاری فیلم ها روی iPad،iPhone ، PSP و دیگر دستگاه های قابل حمل.
– کپی، تبدیل فرمت و رایت: وارد کردن انواع فرمت های ویدئویی از دیسک یا فایل ها ، تبدیل فرمت آنها، تغییر سایز یا ویرایش و رایت آنها روی DVD یا Blu-Ray.

 

توضیحات نصب: پس از پایان نصب نرم افزار ، ابتدا سیستم خود را ریستارت کرده و سپس نرم افزار را اجرا نمایید. دقت کنید که اولین باری که نرم افزار را اجرا می کنید حتما از اینترنت قطع شده باشید تا مراحل فعال سازی با موفقیت صورت بگیرد. وقتی که می خواهید نرم افزار را اجرا کنید ، از شما یک کد می خواهد ، فایل Keygen را اجرا نموده و بر روی دکمه Key Code کلیک کنید و کد بدست آمده را در نرم افزار کپی نمایید. حال وارد نرم افزار شوید و سپس نرم افزار را ببندید. به شما اخطار استفاده ۳۰روزه را می دهد. به قسمت فعال سازی رفته و در بالای پنجره فعال سازی همان کدی را که در Key Code دریافت نموده اید کپی نمایید تا گزینه Phone Activation روشن شود. گزینه را انتخاب کرده و به مرحله بعدی بروید. در مرحله بعدی ، Installation Code که در پنجره فعال سازی به شما داده می شود را که یک کد ۲۰رقمی هست را بدون خط فاصله در Keygen کپی نمایید وبر روی Generate کلیک کنید. کد بدست آمده در پنجره Activation Code را در نرم افزار کپی نموده و مراحل کرک تمام است. تمامی فایل ها و روش کرک تست شده و سالم هست. تیم دانلودها امیدوار است از این نرم افزار بی نظیر نهایت استفاده را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود