دانلود بازی Crysis 3 برای کامپیوتر – نسخه RELOADED و ElAmigos

4.6/5 - (33 امتیاز)

Crysis همواره با گرافیکش زبانزد خاص و عام بوده، حتی سخت ترین منتقدان بازی هم گرافیک آنرا فوق العاده می دانند و با گذشت حتی چندین سال از انتشار کرایسیس ۲ همواره بازیبازان و منتقدان گرافیک بازی ها را با آن مقایسه می کنند. شاید اینبار واقعا قرار است کارت گرافیک شما ذوب شود! بازی Crysis 3 سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند.

ترکیب محیط طبیعی و بزرگ نسخه اول با فضای بسته و مدرن نسخه دوم به زیبایی در بازی Crysis 3 مشاهده می شود. برگ ها و شاخه های بزرگ از درون ساختمان های بلند بیرون زده و بعضی وقت ها پیچیده شدن آن ها به دور ساختمان ها باعث شکست و یا فرو ریختن آن ها شده اند.

Crysis 3 PC-RELOADED

به همراه نسخه کم حجم FitGirl

دانلود-بازی-Crysis-3

مطالب مرتبط

شما در دنیای بازی Crysis 3 باید با بسیاری از دشمنان خود دست و پنجه نرم کنید. دشمنان شما انسان ها و موجودات فضایی هستند. گروه Cell که در Crysis 2 هم دشمن شما بودند، بار دیگر به این سری بازگشته اند و راه شما را برای رسیدن به اهداف شوم خود سد کرده اند. Ceph ها (نام کامل: Cephalopods) هم دیگر دشمنان شما در بازی هستند که به کهکشانی به نام (Triangulum (M33در فاصله چهار میلیون سال نوری با زمین تعلق دارند.

در این باره سازندگان گفته اند که :« این موجودات حداقل دو میلیون سال است که در زمین حضور دارند و اولین بار در سال ۱۹۱۹ میلادی طی حادثه ای و توسط ارتش جمهوری کره (Korea Republic)، از خواب طولانی مدت خود بیدار شده اند.» مبارزه با هر یک از دشمنان، استراتژی خاص خود را دارد و استفاده از تمامی قابلیت های خود برای زنده ماندن کاملا ضروری به نظر می رسد.

پیشرفته ‌ترین تکنولوژی بشریت که حال در اختیار شما قرار گرفته است، NanoSuit شما مجهز به پیشرفته ترین سیستم های دفاعی و تهاجمی شده است، البته نباید از این نکته که بیگانگان هم در مقابل شما برگ های برنده ی خود را دارند و از ادوات جنگی جدیدی بهره می‌برند، غافل شد! ادواتی که نظیر آن در دیگر بازی ها انگشت شمار است!

بر اساس اظهار نظرات بازیسازان کاربلد کرایتک، جنگ‌ها جای هیچ گونه غفلتی را باقی نمی‌گذارد، مسلما برای زنده ماندن در خرابه های نیویورک به ویرانه‌ای عجیب تبدیل شده است، به تاکتیک و استراتژی مخصوصی نیاز دارید؛ برای مثال به دلیل تبدیل شدن بخشی از بالای شهر نیویورک به یک باتلاق بزرگ نمی توانید از استراتژی خود در بخش های دیگر شهر استفاده کنید؛

وارد نبردهایی می‌شوید که فقط نمی توانید به قدرت خودتان متکی باشید، این هوش و ذکاوت شماست تا به کمک وسایلی که در اختیار دارید و ابزاری که محیط برای شما تعبیه می‌کند، دشمنان را شکار کنید. NanoSuit بسیار در انجام ماموریت ها به کار شما می‌آید و کمکی بزرگ در طول بازی برای شما خواهد بود. برای مثال شما این توانایی را دارید که به کمک این تکنولوژی جسم‌های بسیار سنگین را بلند کنید و با وسیله ی آنها نقشه هایی برای قتل بیگانگان متجاوز به نیویورک بکشید.

یکی از سلاح های جدید بازی کمان هست. یک کمان مجهز که می تواند دشمنان مختلف را به راحتی از صفحه ی روزگار محو کند. با انواع تیر هایی که برای آن در نظر گرفته شده، احتمالا پرکاربردترین سلاح شما در بازی است. همچنین تیراندازی با کمان باعث نمی شود از حالت نامرئی خارج شوید، بنابراین برای حرکات تا حدی مخفیانه نیز بهترین گزینه خواهد بود. به صورت کلی این سلاح مجموعه ‌ای پیچیده از قطعات کوچک و ساده می باشد که در کنار یکدیگر اسلحه ای مرگبار را به وجود آورده اند.

info

The fate of the world is in your hands. New and old enemies threaten the peace you worked so hard to achieve 24 years ago. Your search for the Alpha Ceph continues, but this time you’ll also need to expose the truth behind the C.E.L.L. corporation. It won’t be easy, but your Nanosuit helps you clear a path to victory. Craft a stealthy attack to defeat your opponents quietly, or decimate the enemy with a blaze of brute force. There’s no wrong way to save the world.

Game Features:

Master the Seven Wonders. The evil C.E.L.L. corporation turned New York City into a sprawling urban rainforest housed in a giant nanodome. Devise new tactics to fight your way through seven distinct landscapes and confront the enemies hiding within.

Choose your arsenal. This fight requires the best weapons available. You’ll have an arsenal stocked with Earth’s finest military tools, like the Predator Bow. Use it to unleash a Super-thermite arrow and counter heavy artillery fire. Facing a group of opponents walking through water? Fire just one Electro arrow and defeat them all at once. .

Assess, adapt, attack. Choose your path and approach. Fight with guns blazing and make the most of your Nanosuit’s superior technology. Or opt for stealth and use the Nanosuit to become the silent savior the world has been waiting for. .

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1) or Windows 8

CPU: 2.4 GHz Intel Core 2 Duo / 2.7 GHz AMD Athlon 64X2

RAM: At least 2 GB / 3 GB for Windows Vista

DISC DRIVE: DVD ROM drive required for installation only

HARD DRIVE: At least 17 GB of free space

VIDEO: DirectX 11 graphics card with 1 GB Video RAM or better / NVidia GTS 450 or AMD Radeon HD5770

DirectX: DirectX 11 required

INPUT: Keyboard and mouse, or dual analog controller

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1) or Windows 8
CPU: 2.4 GHz Intel Core i5-750 / 2.7 GHz AMD Phenom II X4 805
RAM: At least 4 GB
DISC DRIVE: DVD ROM drive required for installation only
HARD DRIVE: At least 17 GB of free space
VIDEO: DirectX 11 graphics card with 1 GB Video RAM or better / NVidia GTX560 or AMD Radeon HD5870
DirectX: DirectX 11 required
INPUT: Keyboard and mouse, or dual analog controller

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com