دانلود مراسم اسکار ۲۰۱۳ – The 85th Annual Academy Awards 2013

اولین رای باشید!

جایزه آکادمی (به انگلیسی: Academy Award) که به‌طور غیررسمی اسکار (Oscar) می‌نامند؛ جایزه‌ای است که هر ساله توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (AMPAS) به بهترین آثار صنعت سینما اهدا می‌شود. این مراسم یکی از شاخص‌ترین مراسم‌های اهدای جوایز در جهان است و ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌صورت زنده پخش می‌شود. همچنین در بخش رسانه، قدیمی‌ترین مراسم اهدای جوایز به شمار رفته و جوایزی نظیر جایزه گرمی (برای موسیقی)، جایزه امی (برای تلویزیون) و جایزه تونی (برای تئاتر) پس از آن شکل گرفتند. آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک توسط لوئیز بی. مایر مدیر استودیوی متروگلدوین مایر ایجاد شد. جوایز اصلی در یک جشن که مستقیما از تلویزیون پخش می‌شود، اغلب در ماه مارس بعد از سال مربوطه و ۶ هفته پس ار اعلام اسامی نامزدین اعطا می‌شوند. این جشن بسیار مجلل و با شکوه است و تمامی مدعوین بر روی فرشی قرمز رنگ که توسط برجسته‌ترین طراحان مدروز آماده شده راه می‌روند. بر اساس تخمین‌ها هر سال بیش از یک میلیارد نفر به صورت زنده و یا ضبط شده این جشن را تماشا می‌کنند.

هم اکنون مراسم سال ۲۰۱۳ که ۸۵امین دوره از مراسم سالیانه می باشد آماده دانلود بوده و شما می توانید برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی این مراسم را با لینک مستقیم و به طور کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|فرش قرمز مراسم Oscars Red Carpet Live 2013 به پست افزوده شد|

 

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود فرش قرمز مراسم اسکار ۲۰۱۳:

دانلود نسخه HDTV x264:

دانلود:               Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

دانلود نسخه HD 720p x264:

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

———————————————————

 

دانلود مراسم اصلی اسکار ۲۰۱۳:

دانلود نسخه HDTV x264:

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

توجه مهم: کاربران عزیز، با توجه به خراب شدن کلی فایل های فشرده و نبود لینک کمکی سالم، امکان بازگردانی فایل های آسیب دیده وجود نداشت و مجبور به آپلود دوباره مراسم شدیم. به این معنی که اگر شما قبلا بازی رو دانلود کردین، همین الان دانلودتون رو متوقف کنین و فایل هایی که آخر اسمشون ReUp هست رو از اول شروع به دانلود کنین. ممنون از صبر و همکاریتون.

 

دانلود نسخه HD 720p x264 (لینک ها اصلاح شدند – لطفا قبل از دانلود، توجه بالا را مرور بفرمایید):

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود