دانلود بازی مدیریتی Mama Farm برای PC

2.3/5 - (3 امتیاز)
Mama Farm – یک بازی کم حجم و سرگرم کننده از نوع مدیریتی است.چنانچه از کاور بازی پیداست این بازی نیز بر حسب مدیریت مزرعه بوده و شما را با چالش های یک کشاورز واقعی رو به رو خواهد کرد.البته برای جذاب تر شدن بازی چاشنی های دیگری نیز به آن افزوده شده و شکل رقابتی به آن بخشیده است.پدر و مادر میمی به جهت بیماری که به تازگی گریبانگیر مادربزرگ وی شده است مزرعه را ترک کرده و مسئولیت نگهداری از آن را به عهده فرزند خود گذاشته اند.البته این اولین بار نیست اما شرایط کمی متفاوت به نظر می رسد.تحویل به هنگام سفارشات مهمترین نکته ای است که میمی می بایست در رسیدگی به آن دقت خاصی به خرج دهد.به صورت چکیده می توان گفت پرورش و برداشت محصولات زراعی ، مراقبت از دام ها و استفاده از ماشین آلات صنعتی برای تسریع کارها شرح وظایف شما محسوب می شوند.توجه داشته باشید مدیریت زمان در این بازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 

 

  تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی کم حجم Charm Tale Quest دانلود بازی کم حجم Charm Tale Quest  

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

password دانلود مستند جنگنده ی فانتوم اف 4 Great Planes  F 4 Phantom پسورد فایل : www.downloadha.com

download مراقبت از هارد دیسک های ssd با نرم افزار SSDlife Pro 2.3.52لینک دانلود – 73.3 مگابایت | لینک کمکی    

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود