دانلود بازی Dead Island: Riptide برای PC

4.3/5 - (15 امتیاز)

Dead Island یک عنوان مهیج و جذاب بود که با حمایت و توسعه استودیو بازی سازی Techalnd همراه شد و در سپتامبر سال میلادی توسط کمپانی Deep Silver منتشر گردید. به یک کلام می توانم بگم که Dead Island یک عنوان در سبک اکشن می باشد که طعم مرگ و ترس را برای گیمر ها در نسخه اولبه خوبی هرچه تمام تر تزریق کرد. به گفته سازندگان، نسخه جدید این بازی ۲ Dead Island نخواهد بود بلکه نام نسخه جدید این بازی Dead Island: Riptide یا به عبارتی جزیره مردگان: خروش آب خواهد بود که دارای بعدی کاملا متفاوت است. در راستای این حرف می توان گفت که نسخه جدید عنوان ترسناک Deep Silver از اکشن زیادی برخوردار است. برای مشاهده ی نقد کامل بازی و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Dead Island: Riptide PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

 

داستان
اگر یادتان باشد در نسخه قبل قهرمانان به وسیله یک هلیکوپتر از جزیره می گریزند و به یک کشتی نظامی امن و دور از زامبی های عذاب آور ملحق می شوند. آن ها به خیال خود دیگر از دست موجوداتی همچون زامبی رها شده اند و به سمت خوشبخت یهدایت می شوند اما باید گفت که تازه اوایل کار است و جهنمی خوف انگیز در راه است.
حال سرنوشتی تلخ برای قهرمانان رقم می خورد و امید خود را نسبت به رسیدن به خوشبختی از دست می دهند، در امواج خروشان سانحه ای ترسناک رخ می دهد و گله ای پر از زامبی دوباره پای در راه می نهند و قصد جان قهرمانان بازی را دارند.
در حقیقت داستان Riptide در امتداد داستان نسخه اول قرار دارد و هر چهار شخصیت اصلی بازی می بایست دوباره به جزیره ای پر از زامبی بازگردند و برای حفظ جان خود در برابر گله ای پر از زامبی قرار بگیرند. به نظر شما کدام شخصیت در دام زامبی ها جان می دهد و کدام شخصیت سر از ادامه زندگی در میاورد ؟

 

گیم پلی
در محیط بازی می توانید جست و جو و گردش زیادی را تجربه کنید یا حتی می توانید، برخی از قسمت ها را با قایق طی کنید. زامبی ها در تمام اماکن موجود در بازی دیده می شوند، پس همیشه به فکر چاره ای برای جلوگیری از سبز شدن آنها در راه خود باشید. همیشه و هر کجا که پای می گذارید سلاح یادتان نرود زیرا بدون سلاح دربرابر زامبی ها شما همانند یک  فرد از قبل به دام افتاده می باشید.
محیط های آبی نقش مهمی در حمل و نقل و انجام ماموریت های اصلی و کوچک را ایفا می کنند. همانطور که نام بازی جریان خروشان آب است امکان دارد که سیل در یکی از جزایر مجمع الجزایر جاری شود و به شخصیت های بازی زیان های جبران نا پذیری را هدیه کند.
با ازتفاع موتور Chrome Engine 5 ما شاهد بهبود گرافیک و گیم پلی در بازی هستیم. همچنین در بازی سلاح ها ، بازیکنان ، قدرت های فردی و … افزوده شده است که جذابیت بازی را دوچندان و متحول تر می کند که به نوبه خود نکته مثبتی به حساب میاید.

 

گرافیک
موتور Chrome Engine 5 به خوبی کار خودش را انجام داده است و ویژگی های فوق العاده را به بازی افزوده است. طراحی کاراکتر ها خیلی زیبا و طبیعی به کار رفته است که حس خوبی را به گیمرها منتقل می کند. هریک از شخصیت ها از مزیت ها و ویژگی های فردی برخوردار هستند و کم پیش میاید که قدرت های یک فرد با فرد دیگر تشابه داشته باشد.
محیط های بازی از جمله محیط های مخروبه به خوبی طراحی گردیده است. حالت نابودی زامبی ها به خوبی هرچه تمام تر بیرون اندازی شده است برای مثال اگر شما با کاراکتر انتخاب شده یک فرد زامبی را هدشات کنید، خواهید دید که خونهای موجود در اعضای بدن زامبی خیلی زیبا و جذاب به محیط های اطراف منتقل می شود.
تنها ایرادی که در نسخه قبلی طرفداران از آن نا امید شدند بخش گرافیک بود که امیدواریم با پیشرفت موتور Chrome Engine 5 دیگر ما شاهد گرافیکی بد و ناپسند در بازی نباشیم.

 

صداگذاری
اطلاعات زیادی در این باره به بیرون درز نشده است اما در نسخه قبل ما شاهد صداگذاری فوق العاده زیبا در بازی بودیم که امیدواریم که Dead Island: Riptide در این بخش امکانات جذابی را سهیم باشد.
در نسخه قبلی به محض ورود به جزیره صدای پرندگان و آب دریا به گوش می رسید که به نطر می رسد در این نسخه روی این مسئله بسیار کار شده است. همچنین در نسخه پیشین تن صدای شخصیت های بازی و دیالوگ های موجود در بازی به خوبی طراحی شده بود که بخش صدا را پر از جذابیت خاص کرده بود.

نتیجه
در نهایت می توان گفت Dead Island: Riptide عنوانی دلهره آوری است که همه را به آغوش ترسناک خود دعوت کرده است حتی کار به جایی کشید که هنوز این بازی عرضه نشده است در  کشور آلمان ممنوع گردیده است تا از به وجود آمدن برخی از خشونت های عصبی در بین افراد ممانعت شود.
بازی هایی همچون Dead Space 3 , Dead Island: Riptide , Alliance: Colonial Marines , Metro: Last Light  و دیگر بازی های هولناک در دست ساخت به ما این اجازه را می دهند که سال ۲۰۱۳ را سال ترسناک برای بازی های رایانه ای نام بگذاریم.

منبع توضیحات: رایان گیم

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: 2 GHz dual core CPU, Intel Core 2 Duo or better
RAM: 1 GB of system memory
Graphics: DirectX 10 compatible card with 256 MB video RAM or more. Nvidia 8000 series or AMD Radeon HD 3000 series video cards.
Operating system: Windows XP SP3
DirectX compatible sound card
HDD: 10 GB of hard drive space

 

سیستم پیشنهادی:

CPU: 2.5 GHz quad core Intel or AMD processor, Core i5 or FX 8000
RAM: 2 GB / 4 GB for 64 bit OS
Graphics: DirectX 11 compatible video card with 1 GB of RAM, Nvidia 400-series or AMD 5000-series.
Operating system: Windows 7 or Windows 8, 64 bit preferred
DirectX compatible sound card
HDD: 10 GB of hard drive space

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود بلاک کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۴ :   Embedupload    Direct Link    Direct Link 2

دانلود پارت ۵ :   Embedupload    Direct Link    Direct Link 2

 

نسخه فشرده ۲٫۵ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید.

 

دانلود نسخه BlackBox به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

 – دانلود کرک نهایی RELOADED بازی به صورت جداگانه

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود