دانلود دوبله فارسی بازی ندای وظیفه ۸ – Call of Duty: Modern Warfare 3

4.5/5 - (4 امتیاز)

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 یکی از عناوین موفق سری بازی های COD می باشد . این نسخه داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.

 

| نسخه ی دوبله فارسی ، برای اولین بار درمیان وبسایت های ایرانی |

| به همراه دانلود پچ فارسی ساز به صورت جداگانه |

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7

CPU: Intel Core 2 Duo E6600 or AMD Phenom X3 8750 processor or better

RAM: 2 GB

HDD: 16 GB free disk space

Graphics: 256 MB card with shader model 3

Sound Card: DirectX 9 Compatible

DirectX: Version 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب : برای فارسی کردن نسخه ی اصلی بازی ، تنها کافیست پچ فارسی ساز را دانلود نمایید و آن را در دایرکتوری (محل نصب) بازی خود نصب نمایید . لازم به ذکر است این پچ تنها برروی نسخه های سینگل پلیر (RELOADED و یا بلک باکس) کار می کند و برای استفاده در نسخه های مالتی پلیر (۴D1, TeknoGods و …) می بایست بازی خود را دوباره نصب کنید . امیدواریم از این بازی با دوبله ی فارسی نهایت لذت را ببرید .

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

برای دانلود نسخه RELOADED بازی کلیک نمایید .

 

دانلود پچ فارسی ساز در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   EmbedUpload    Direct Link

 

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود