دانلود مستند آموزشی I Cant Do This But I Can Do That

اولین رای باشید!

 

HBO – I Cant Do This But I Can Do That (2013) 720p HDTV x264

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

نام مستند :I Cant Do This But I Can Do That

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۳۰ دقیقه

حجم : ۸۹۵ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : I Cant Do This But I Can Do That – عنوان یک مستند آموزشی است که به بررسی و پژوهش پیرامون روشهای آموزشی و بازخورد آنها می پردازد.بدین منظور با چندی از دانش آموزان به صورت گزیده وار پرسش هایی انجام می شود تا ما را از تفاوت هایی که میان افراد مختلف به صورت ذاتی وجود دارد آگاه ساخته و ما را در انتخاب روشی درست و اصولی یاری می کند.مخاطب این فیلم مستند در واقع خانواده ها هستند. یکی از وظایف خانواده ها ، تشخیص نقاط قوت و ضعف فرزندان است.پدر و مادر با آموزش صحیح می توانند با نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را پوشش دهند.در راستای بهبود کیفیت این امر مشاهده این مستند را پیشنهاد می کنیم.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود مستند قطب شمال National Geographic   Chasing Ice پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود مستند قطب شمال National Geographic   Chasing Ice لینک های دانلود :  Rodfile    Direct Link

 

آسانسور یا بالابر اتاقک متحرکی است که در در ساختمان های بلند افراد را از طبقه ای به طبقه ی دیگر می برد.در سراسر شمال آمریکا آسانسورها روزانه جمعیتی بالغ بر ۳۲۵ میلیون نفر را معمولا بدون هیچ مشکلی جا به جا می کنند.اما گاهی اخلال در کار آسانسور ها افراد را برای مدتی زندانی می کند.نیکلاس وایت کسی بود که ۴۱ ساعت در آسانسور زندانی شده بود.در این مستند پس از آشنایی با نحوه ی کارکرد این وسیله ی حیاتی در شهر های بزرگ دنیا با خطرات و دردسر هایی که گاهی اوقات به وجود می آورد آشنا خواهیم شد و سپس با افرادی که هر یک مدت زمانی ملال آور و وحشتناک را گرفتار در آن گذرانده اند به صحبت خواهیم نشست….

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود