دانلود بازی Pinball FX2 برای PC

اولین رای باشید!

بازی Pinball FX2 یک مجموعه ی تکامل یافته از سری اول این بازی که توسط کمپانی Zen Studios، اولین توسعه دهنده ی بازی های مجازی سبک "پین بال"، ساخته شده است می باشد. بازی Pinball FX2 سبک کلاسیک این بازی را با تم هایی از جنگ ستارگان، شخصیت های کارتونی کمپانی Marvel و بسیاری آیتم های دیگر در هم آمیخته است. میز مورد علاقه ی خود برای بازی را انتخاب کنید و ساعت ها سرگرم شوید! این بازی شامل ۲۳ میز مختلف، پشتیبانی از موس و صفحه کلید و گیم پد، لیست برترین ها به صورت آفلاین و آنلاین، سیستم های امتیازدهی مختلف و … می باشد.

Pinball FX2 PC-SKIDROW

 

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت نمودن پارت ها، فایل ISO بدست آمده را توسط نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید. حال آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. بازی را نیز توسط فایروال خود حتما بلاک کرده تا از آپدیت شدن خودکار بازی و از کار افتادن کرک بازی جلوگیری شود.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود