دانلود نرم افزار ایرانسل من MyIrancell 2.3.0.11583 – اندروید

1.6/5 - (19 امتیاز)

با دانلود ایرانسل من می توانید به تمامی امکانات سیم کارت گوشی خود دسترسی داشته باشید و در مورد اعتبار کنونی و خرید بسته های اینترنتی پیامکی به راحتی از این اپلیکیشن استفاده نمایید. این برنامه دارای ویژگی های بسیار عالی در محیطی جذاب می باشد که دارندگان سیم کارت های ایرانسل می توانند بهره مندی لازم را از آن داشته باشند. امکان فعالسازی بسته های اینترنت بنا به حجم مصرفی دلخواه و همچنین پرداخت به راحت ترین شکل ممکن از طریق درگاه های بانکی از جمله ویژگی های برنامه می باشد. در داخل برنامه بنا به استفاده شما از بسته های اینترنتی و همچنین مکالمات انجام شده طرح های پیشنهادی به شما ارائ می شود که می توانید با خرید آن هزینه های خود را کاهش داده و از قابلیت های ویژه آنها نیز بهره مند شوید. امتیازات شما در این برنامه ثبت می شود و می توانید با جمع آوری آن از طرح های تشویقی نیز استفاده نمایید.

با دانلود ایرانسل من شما کاربران تمامی اطلاعات شخصی خود را مشاهده خواهید کرد و میزان اعتبار و تراکنش های صورت گرفته در طی هفته ها و ماه های قبل را می توانید نظاره گر باشید. شما با داشتن این برنامه می توانید طرح هایی را مشاهده نمایید که تنها در این اپلیکیشن مشاهده می شود و در جای دیگر این طرح ها ارائه نخواهد شد. پس قطعا دارندگان سیم کارت های ایرانسل می توانند استفاده های نابی را از این برنامه داشته باشند. امکان تعریف چندین سیم کارت به برنامه نیز به راحتی امکان پذیر می باشد. پس از دانلود این برنامه شما تنها با روشن کردن دیتا گوشی خود و حتی بدون داشتن بسته اینترنتی روی آن می توانید نرم افزار را اجرا کرده و عملیات دلخواه موردنظر خود را با آن انجام دهید. شما کاربران هم اکنون می توانید برای دانلود اپلیکیشن ایرانسل من از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایید.

دانلود نرم افزار ایرانسل من MyIrancell 2.3.0.11583

دسترسی به تمامی امکانات سیم کارت ایرانسل

کاور-MyIrancell

امکانات برنامه:

– مدیریت حساب

+ نمایش اطلاعات حساب

+ نمایش باقیمانده بسته اینترنتی

+ امکان مدیریت همزمان چندین حساب ایرانسلی

+ نمایش طرح های فعلی

+ نمایش کد قفل گشای شخصی

+ اصلاح مشخصات کاربری

+ تمدید خودکار بسته های اینترنتی

– خرید و پرداخت

+ خرید بسته های افزایشی

+ ساخت و خرید بسته های ترکیبی

+ خدمات پرداخت: شارژ مستقیم، درگاه های بانکی، کارت شارژ و …

+ خرید سرویس بیمه

+ امکان هدیه بسته اینترنت

 

– راهنمایی و پشتیبانی

+ تعیین وقت مراجعه به مراکز خدماتی ایرانسل

+ طرح و پیگیری سفارش

+ تماس با مرکز تماس

+ سوالات متداول

+ دسترسی آسان به شبکه های اجتماعی ایرانسل

+ ارتباط با ما

 

( برای مشاهده در ابعاد اصلی روی عکس کلیک نمایید )

اسکرین-شات-ایرانسل-من  اسکرین-شات-ایرانسل-من  اسکرین-شات-ایرانسل-من

info

Using this application you can easily manage your GSM and WiMAX accounts and receive your account information at any time.

 

Latest update changelog:

  • 1) Recharge a friend: A friend or family member ran out of credit? No worries! You can now rescue them with this new feature to Top-up their account via your Bank card. Voila.
  • 2) Bolton usage details: With this feature update, see more detailed usage of each purchased Bolton separately. Never miss a beat. Control like you never had before.
  • 3) Registration for new subscribers: Are you a new subscriber and don’t have a MyIrancell account? We provide you an easier and hassle free registration process and password generation. Try this and continue to be amazed!
  • 4) Unlock user: Has your account been locked and not able to login?? Chill!! Use this feature to Unlock your account. No more calling the Customer Care to Unlock your account. We hear you; thanks for suggesting this feature.
  • 5) Rate the app: Your feedback is valuable to us; it helps us to identify the areas we need to focus, improve, correct and innovate. But most importantly it tells us what information or feature you want to see.
راهنمای نصب

–  نرم افزار را دانلود کرده و اجرا نمایید.

–  با اجرای نرم افزار شماره موردنظر خود را وارد کرده و با انتخاب اولین گزینه پیامک فعال سازی را دریافت نمایید.

–  در صورت درست بودن شماره پیامک فعال سازی برای شما ارسال می شوید که برنامه به طور خودکار از آن برای فعالسازی برنامه استفاده می کند.

–  در نهایت با واردشدن به صفحه اصلی برنامه می توانید حساب خود را مشاهده کرده و عملیات موردنظر را انجام دهید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی MyIrancell-v2.3.0.11583 برای اندروید با لینک مستقیم