دانلود بازی Dust: An Elysian Tail برای PC

4.7/5 - (4 امتیاز)

Dust: An Elysian Tail یک عنوان Side Scroll بسیار زیبا است که ترکیبی از دو سبک اکشن و نقش آفرینی را پیش روی شما قرار می دهد. مبارزه ها بسیار زیبا و هیجان انگیز هستند و روند ساده ای را پیش روی شما قرار می دهند. روند سریع و حضور تعداد زیادی از دشمنان از قمست هایی است که باعث بالا رفتن هیجان بازی شده است. ضربه های ترکیبی مختلفی را می توانید اجرا کنید که بسیار جالب و منحصر به فرد هستند. از طرف دیگر فیجت نیز دارای قدرت های خاصی است که وقتی با فنون شما ترکیب می شوند، محیط بازی را به جهنمی برای دشمنان تبدیل می کنند. از طرف دیگر قدرت های داست را می توانید ارتقاء دهید.با شرکت در مبارزه ها می توانید او را Level Up کنید و قدرت های مختلفش را افزایش دهید. همچنین بازی به شما این امکان را داده که آیتم های مختلفی برای داست خریداری کنید و از زره ها، حلقه ها و گردنبندهای افسانه ای برای بالا بردن قدرت او استفاده کنید. در کنار روند اصلی بازی، مأموریت های فرعی نیز از سوی سایر شخصیت های بازی به شما داده می شوند که با انجام دادن آن ها می توانید آیتم های جدیدی بدست بیاورید که به شما در ادامه بازی کمک می کنند. مبارزه با Bossهای بازی بد از کار درنیامده و چندان هم چالش برانگیز نیست و با کمی مهارت در جاخالی دادن و استفاده از قدرت های داست و فیجت می توانید آن ها را از بین ببرید. قسمت های پلتفرمر که همه بازی را به خودشان اختصاص داده اند نیز بسیار جذاب و روان هستند.

 

Dust An Elysian Tail-FLT | 1.2 GB

 

 

داستان بازی پیرامون شخصیتی به نام داست (Dust) است که از گذشته اش چیزی را به یاد ندارد. روزی یک شمشیر افسانه ای به نام Ahrah به سراغ او می آید و داست را به جنگجویی تبدیل می کند که باید با حمله هیولاها و اتفاقات پشت پرده آن مبارزه کند. در کنار داست، موجود دیگری به نام فیجت (Fidget) نیز حضور دارد که همراه با شمشیر جادویی، خودش را به او رسانده تا با کمک یکدیگر بتوانند سرزمین Falana و مردم آن را از خطر نجات دهند. داست با پیشرفت در بازی به این موضوع پی می برد که این سرزمین برای او بسیار آشنا است، اما گذشته نامشخص او مانع می شود که چیزی به یاد بیاورد. داست با هیولایی مبارزه می کند که دلیل حمله آن ها به این سرزمین مشخص نیست. پس از مدتی به روستایی می رسد.

محیط روستا برای او بسیار آشناست، اما باز هم چیزی به خاطر نمی آورد. مسئول دهکده از او می خواهد که رئیس هیولاها را پیدا کند و از بین ببرد. داست پس از ماجراهای مختلف رئیس هیولاها را پیدا می کند و در یک مبارزه نفس گیر او را از بین می برد. اما او قبل از مرگ می گوید که آن ها و هیولاهایی که داست مشاهده کرده، قبلاً انسان بوده اند و توسط ژنرال گایوس (Gaius) آن ها را به این روز درآورده و او نقشه بزرگتری دارد. همچنین مشخص می شود که داست کارهای مختلفی را در گذشته انجام داده و اتفاقات زیادی رخ داده که او نقش زیادی در شگل گیری آن ها داشته است. داست پس از فهمیدن این موضوع باید راهی برای رسیدن به جنرال پیدا کند و هم باید از گذشته اش اطلاعات بیشتری بدست بیاورد. داستان بازی حالت فانتزی و مرموز بسیار جالبی دارد. روند داستان، بسیار هیجان انگیز و جالب است و وجود شخصیت های مختلف و رازهای گوناگون، بازی را جالب کرده اند.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows Vista

CPU: Intel Core 2 Duo 2.8Ghz or equivalent

Memory: 1 GB RAM

Graphics: DirectX 10 compatible video card with shader model 3.0 support

DirectX®: 10, Windows Media Player

Hard Drive: 1.5 GB HD space

Sound: 100% DirectX 9.0c compatible sound card and drivers

تصاویر محیط بازی :

 

TRAILER1 دانلود بازی Tomb Raider برای PC دانلود تریلر بازی – 18 مگابایت | لینک کمکی

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   EmbedUpload    Direct Link

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود