طراحی حرفه ای وبسایت با Adobe Creative Cloud Dreamweaver CC 13.0.6390

اولین رای باشید!

رابط کاربری بهبود یافته، ابزارهای متصل شده، و ابزارهای ویرایش CSS با طراحی جدید به شما اجازه ی کد نویسی به طور کارآمد و خلاقانه را می دهد. و حالا، نسخه جدید نرم افزار محبوب دریم ویور با نام Dreamweaver CC به شما اجازه می دهد تا کارهای خود را به طور مستقیم از طریق نرم افزار به اشتراک بگذارید، و به شما کمک می کند بوسیله ی دسترسی به جدیدترین آپدیت های این نرم افزار به محض حاضر شدن آن ها، همگام با استانداردهای روز دنیای وب باشید. بخش جدیدی که در این نسخه از نرم افزار قرار داده شده است، بخش CSS Designer می باشد که به شما اجازه می دهد تا با ابزارهای خلاقانه ی جدیدی که وجود دارد به نوشتن کدهایی با استانداردهای روز وب و کاملا سالم بپردازید و به سرعت بتوانید ویژگی های CSS مثل جعبه های سایه دار و رنگ بندی های پخش شونده را به قالب خود اضافه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از نرم افزار را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

توضیحات نصب: ابتدا دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما و همچنین اینترنت شما حتما غیرفعال باشد. سپس به اکسترکت نمودن فایل های فشرده بپردازید.

در هنگام نصب، گزینه Trial را انتخاب نمایید. پس از اتمام نصب، حتما یک بار نرم افزار را باز کنید و ببندید.

با توجه به نسخه ۳۲بیتی و یا ۶۴بیتی ویندوز خود، به فولدر Crack مراجعه نموده و فایل موجود را در محل نصب نرم افزار جایگزین نمایید.

 

روش دوم) شما می توانید با استفاده از فایل پچ موجود در فولدر Patch نیز نرم افزار را کرک نمایید. برای این کار، فایل اجرایی مربوطه را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و مطمئن باشید که آنتی ویروس شما حتما غیرفعال است. حال بر روی دکمه ی Patch کلیک کرده تا عملیات مربوطه صورت گیرد. در صورت عدم موفقیت در پچ، ویندوز خود را در حالت Safe Mode اجرا کرده و سپس مراحل پچ را انجام دهید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود:    Embedupload    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود