دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC

اولین رای باشید!

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

Pro Cycling Manager 2013 PC-CPY

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: AMD/Intel dual-core 2.2 GHZ
Video Card: 256 MB 100% DirectX 9 and Shaders 3.0 compatible NVidia GEFORCE 7900/ATI RADEON X1600/Intel HD 2000
Memory: 2048 MB
OS: Windows XP SP3/Windows VISTA SP2/Windows 7/Windows 8
HDD Space: 11 GB

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، پچ مربوطه با نام Setup-Patch-1.0.2.0-From-1.0.0.0.exe نصب کنید. سپس فایل PCM-Protection.dll را که در پوشه کرک موجود است را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

حال فایل نوتپد موجود در کنار فایل iso دانلودی خود را باز کرده (با نام Serials List.txt) و ابتدا سریال مربوطه با نام Serial Number را هنگامی که در صفحه ی فعال سازی بازی از شما سریال درخواست شد، وارد کنید و گزینه ی Activate Manually را انتخاب کنید.

سپس سریال مربوطه به Activation Key را وارد کرده و Next را بزنید.

در پنجره ی بعدی، سریال Player Code را وارد کنید تا بتوانید پروفایل مربوطه خود را ایجاد کنید.

روش نصب و فایل های فشرده تست شده و کاملا سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

Serial Number: CPY5-63AB37-D74585-CCEC35-79D8A3

Activation Key: CPY-47563-82435-4352A-BC484-27456-99D53

Player Code: CPY0-1230-123N-BXAO-AXYZ

 

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Embedupload    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود