دانلود بازی Aarklash: Legacy برای PC

4/5 - (2 امتیاز)

بازی زیبای آرکلش : میراث با نام لاتین Aarklash Legacy یک بازی فوق العاده زیبا و حماسی در سبک استراتژی است که به تازگی (سپتامبر) ۲۰۱۳ توسط Bohemia Interactive ساخت و توسعه یافته است. همانطور که از اسم بازی مشخص است بازی در سرزمین های آرکلش به قوع میپیوندد و در اول بازی آرکلش ورود شما را خوش آمد میگوید.۴ شخصیت متفاوت با قدرت های متفاوت تحت فرمان شما هستند که برای پایان تاریکی ها به سرزمین Alahan میروند و در آنجا با دشمنانی که بصورت پیاپی و گروهی آماده مبارزه هستند روبه رو میشوید.برای شکست کافیست از نیروهیا هیرو خود بخوبی بهره ببرید و از قدرت های آن ها دریغ نکنید,موجودات را شکست داده و از آیتم ها برای افزایش خود خود شکست دهید.این جنگ تا مدتی ادامه داشته و شما طبق نجوایی به عالمی دیگر میروید, حال برای هم برای نجات جا خود و سرافرازی آرکلش و هم حفظ برپایی آلاهان تلاش کنید , این حرکت سازنده بر روی بازی علاوه بر پیچیده تر کردن بازی میتوانید گیم پلی را بسیار جذاب تر کند.بازی دارای گرافیک فوق العاده بوده و گیم پلی بازی با بهره گیری از داستان حماسی بازی روند خوبی را در پیش روی گیمر قرار میدهد و بدون شک میتواند نظر هر گیمری را بخود جلب کند.همچنین در کل بازی ۸ شخصیت (هیرو) وجود دارد که شما در زمان جنگ و درگیری های مداومی که با آن ها روبه رو خواهید شما بایست ۴ شخصیت مورد نظر را پیکآپ کنید.

Aarklash: Legacy PC-FLT

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 / Vista / XP PC (32 ou 64 bit)
Processor: AMD/intel dual-core running at 1,8 GHz (AMD Athlon II and Intel Core2Duo are the oldest CPU architectures recommended)
Memory: 1,5 Go for windows XP / 2 Go for Vista, Seven or 8 GB RAM
Graphics: Integrated or mobile graphic card, with at least 256MB of dedicated VRAM and with at least DirectX 9.0c and Shader Model 4.0 support. ATI/AMD Radeon 3800 series and above and NVIDIA GeForce 8600 series are minimum required graphic cards
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 4 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 / Vista / XP PC (32 ou 64 bit)
Processor: AMD/intel quad-core running at 2,2 GHz (Intel Core I 1st gen or AMD Phenom II x4 or newer architectures are recommended)
Memory: 2 Go for 32 bit windows (XP/Vista/7/8) / 3 Go for 64 bit windows (XP/Vista/7/8) GB RAM
Graphics: ATI/Nvidia dedicated or mobile graphic card with at least 512MB of dedicated VRAM and with at least DirectX 9.0c and Shader Model 4.0 support. ATI/AMD Radeon HD4800 series and NVIDIA GeForce GTX260 and above are recommended graphic cards
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 4 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود