دانلود بازی NBA 2K Playgrounds 2 برای PS4 – ریلیز Playable

بازی NBA 2K Playgrounds 2 درواقع یک زیرشاخه در سبک آرکید و اکشن از مسابقات بسکتبالی NBA می باشد و امکانات جالبی را در خود جای داده است. استودیو Saber Interactive توسعه و ۲K انتشار بازی NBA 2K Playgrounds 2 را بدست گرفته است. نسخه اصلی NBA Playgrounds یک بازگشت خارق‌العاده به روزهای باشکوه عناوین ورزشی اکشن-آرکید بود. بازی NBA 2K Playgrounds 2 این انرژی و نگرش زمانی بزرگ را با افزودن کمی از خصوصیات NBA 2K، به طرفداران هر دو مجموعه فرصتی هیجان‌انگیز برای تجربه بازی با دوستان در سراسر جهان می‌دهد.

یکی از جالب‌ترین مواردی که به بازی NBA 2K Playgrounds 2 افزوده شده، مسابقات قهرمانی است که اکنون به شکل یک سیستم رده‌بندی در سطح جهان ارائه شده و بازیکنان می‌توانند به صورت تکنفره یا Co-Op از این بخش لذت ببرند. وقتی که از بخش تک‌نفره صحبت می‌کنیم، باید یادآور شویم که بازی NBA 2K Playgrounds 2 یک بخش غنی با نام Season Mode دارد که بازیکنان می‌توانند تیم مورد علاقه‌‌ی خود را انتخاب و با پیروزی در مسابقات به قهرمانی دست پیدا کنند.

NBA 2K Playgrounds 2 PS4-Playable

Update v1.20; ID: CUSA-13619

دانلود-بازی-NBA-2K-Playgrounds-2

دانلود بازی Basketball Battle v1.89 – اندروید

Basketball Battle یک بازی بسکتبال بامزه و سرگرم‌کننده می‌باشد که با گرافیک دوبعدی برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی ارائه گردیده است.در این نسخه از بازی عملکرد آن بهبود یافته و مسابقات زنان نیز به آن اضافه گردیده است.

https://img5.dlhas.ir/AliRe/1394/03/Pic/Basketball-Battle.jpg

 

دانلود بازی Baller Legends v1.0.7 – اندروید

آیا می‌توانید هنگام پرواز در آسمان و اسلم‌دانک، عرقی که از صورتتان جاری می‌شود را احساس کنید؟ بازی Baller Legends Basketball به شما امکان می‌دهد تخیلات ورزشی خود را زندگی کنید و در دنیای بسکتبال به یک افسانه بدل شوید! حرکات مختلف را انجام داده و به سلطان زمین تبدیل شوید!

https://img5.dlhas.ir/AliRe/1394/03/Pic/Baller-Legends-Basketball.jpg

دانلود بازی Real Basketball -اندروید

اگر به ورزش بسکتبال علاقه مندید قطع خبر آمدن بازی Real Basketball به اندروید شما را بسیار شادمان خواهد کرد .در این بازی اعتیاد آور که امکان انجام به صورت های تک نفره و مولتی پلیر را برای تان به ارمغان خواهد آورد می بایست مهارت های خود را به نمایش گذاشته و نشان دهید که چگونه می توانید توپ ها را یکی پس از دیگری وارد سبد کنید .

https://img5.dlhas.ir/AliRe/1394/03/Pic/Real-Basketball.jpg

دانلود بازی Basketball Stars – اندروید

Basketball Stars بهترین بازی بسکتبال موبایل چندنفره برای موبایل است که از سوی سازندگان بازی‌های ورزشی آنلاین محبوب به شما ارائه می‌شود! دریبل بزنید، پرتاب کنید، امتیاز بگیرید و برنده شوید! توپ را بگیرید و با استفاده از ستاره‌های بسکتبال بر دنیا مسلط شوید.در مسابقات سرعتی یک به یک مهارت‌های خود را نشان دهید، در دفاع‌ مقابل چهره مهاجم بایستید، توپ را بدزدید و جهش‌های خود را زمانبندی کنید تا ضربات آن‌ها را بلوک نمایید! همه این‌ها به صورت بلادرنگ انجام می‌شود!

https://img5.dlhas.ir/AliRe/1394/03/Android/Basketball-Stars.jpg

دانلود بازی NBA LIVE Mobile -اندروید

در بازی بسکتبال NBA LIVE Mobile Basketball تیم خود را بسازید، در مسابقات ۵ به ۵ حریفان خود را شکست دهید و در رویدادهای زنده در ۳۶۵ روز سال به NBA متصل باشید. در اصلی‌ترین و رقابتی‌ترین بازی بسکتبال بر روی کره زمین در کانون توجه قرار بگیرید و میراث خود را بسازید.

https://img5.dlhas.ir/AliRe/1394/03/Android/NBA-LIVE-Mobile.jpg

دانلود برنامه Basketball Shoot v1.15 – اندروید

Basketball Shoot یک بازی ساده اما بسیار اعتیادآور می‌باشد که بر اساس فیزیک واقعی ساخته شده است.در این بازی شما باید توپ‌های بسکتبال را پرتاب کرده و در سبد بیاندازید، اما توجه داشته باشید که تعداد توپ‌ها محدود می‌باشد. هدف شما در این بازی این است که سعی کنید بالاترین امتیاز را کسب کنید.نحوه بازی به این صورت است که صفحه را لمس کرده و با کشیدن خط نقطه‌چین، قدرت و زاویه پرتاب را تغییر می‌دهید و با رها کردن انگشت خود، توپ به سمت سبد پرتاب می‌شود.

 

  Basketball Shoot دانلود برنامه Basketball Shoot v1.15   اندروید

 

دانلود بازی NBA 2K15 1.0.3 -آیفون،آیپاد،آیپد

ارائه ی بازی جذاب و پر هیجان دانلود بازی بسکتبالبرای طرفداران بسکتبال. ارائه ی این بازی روی آی دیوایس ها با گرافیک بسیار عالی برای علاقه مندان به بسکتبال،خبر خوشایندی است. تمام امکاناتی که در نسخه ی دیوایس های دیگر می بینید کم و بیش در این بازی وجود دارند. برخی ویژگی های این بازی: -گرافیک بالا،انیمیشن بازیکنان کاملا واقعی -گیم پلی فوق العاده -قابلیت اتصال دسته بازی

 

https://img5.dlhas.ir/AliRe/1393/11/Pic/nba.jpg

 

 

بازی مسابقات بسکتبال Stickman Basketball 1.1 – اندروید

یکی دیگر از سری بازی های جذاب و اعتیاد آور استیکمن برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است تا ساعت ها شما را سرگرم خود کند. در بازی Stickman Basketball شخصیت و توپ خود را انتخاب کرده و توپ را به سمت حله پرتاب می کنید در این بین موانعی نیز ظاهر خواهند شد تا حواس شما را پرت کنند تا نتوانید به طور معمول پرتاب انجام دهید. این بازی شما باید تیم محبوب خود را انتخاب و با بازی در فصل‌ها و جام‌های مختلف رتبه آن را بالا ببرید. قابلیت های این بازی میتوان به بیش از ۳۱ تیم برای رقابت، ۳ سطح دشواری مختلف و … می باشد.این بازی بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

 

دانلود بازی فوق العاده زیبای Lost Planet 2

Lost Planet 2  دومین سری بازی بسیار موفق و پرطرفدار “سیاره گمشده” در ژانر سوم شخص شلیک کننده می باشد که توسط کمپانی Capcom طراحی و ساخته شده و توسط همین کمپانی نیز در تاریخ ۱۸ ماه می ۲۰۱۰ منتشر خواهد شد. داستان بازی در واقع دنباله ای بر قسمت پیشین بازی یعنی Lost Planet: Extreme Condition می باشد که ده سال پس از وقایع روی داده در نسخه اول بازی و در همان سیاره اسرارآمیز E.D.N. III، ولی این بار با محیطی متفاوت تر و بسیار گسترده تر رخ می دهد، نسخه PC این بازی قرار بود که در ماههای نخستین سال ۲۰۱۰ عرضه گردد که توسط کمپانی سازنده تا تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۱۰ با تاخیر مواجه شد. در این قسمت خواهید دید که برف هایی که سیاره را پوشانده بودند، آب شده اند و نواحی جنگلی و گرمسیری که در دل مناطق پوشیده از یخ قرار گرفته بودند ، آشکار می شوند. برای اشاره به این موضوع که این نسخه از بازی تا چه اندازه عظیم تر از نسخه اول آن می باشد تنها ذکر همین نکته کافی است که سازندگان این نسخه از بازی اظهار نموده اند که شماره ۲ موجود در عنوان بازی را نمی توان به دنباله این بازی نسبت داد، بلکه این عدد در حقیقت به معنی “Squared” به معنی مجذور(به توان دو) می باشد! که این امر خود نشان دهنده وسعت نسخه جدید بازی می باشد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی|