دانلود بازی Journey of a Roach برای PC

3.5/5 - (2 امتیاز)

داستان بازی مربوط به زمانی میشود که به علت جنگ های هسته ای زندگی از بین رفته و زمین ها و اراضی به بی جان و بی ثمر شده اند ولی در این شرایط حشرات جهش یافته ای که در پناهگاه های ساخته شده برای بمباران ها رشد یافته اند در سطح جهان پدیدار شده اند.این بازی Point & click شما را به دنیای عجیب و غریب آخر الزمان میبرد و شما باید به شخصیت های بازی در کاوش روی سطح زمین و مکان های مخفی زیرزمینی را پیدا کنید.بازی از فضای سه بعدی و کامیک همراه با شخصیت پردازی های خوب استفاده کرده است.

Journey of a Roach PC-RELOADED

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP
Processor: 2.5 GHz (Single Core) oder besser
Memory: 2 GB RAM
Graphics: OpenGL 2.0 Comptabile Graphic 256 MB RAM
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2500 MB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود:    Multiupload    Embedupload    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود