دانلود بازی PAC-MAN and the Ghostly Adventures برای PC

اولین رای باشید!

بازی PAC-MAN And The Ghostly Adventures  یک بازی کلاسیک از شرکت نامکو است که در سال ۱۹۸۰ برای کنسول آتاری منتشر شد این بازی با سبک خاص خودش یکی از بهترین بازی های این کنسول بود که توانست موفقیت هایی بسیاری بدست آورد. اگر از گیمر های قدیمی باشید حتماً این بازی را انجام داده اید و حالا شرکت با سابقه نامکو که بیش از ۵۰ سال از تاسیس آن می گذرد بازی Pac-Man and the Ghostly Adventures را به کنسول ها بازگرداند و برای pc منتشر کرده است ولی اینبار به صورت ۳ بعدی و در سبک اکشن ادونچرز، این بازی براساس سریال تلویزیونی با همین نام ساخته شده است.

PAC-MAN and the Ghostly Adventures PC-RELOADED

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista, Seven, 8
Processor: 2Ghz Dual Core or AMD equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512MB video cards Pixel Shader 3.0
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 4 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود