دانلود بازی Draw A Stickman EPIC v1.0.0.0 برای PC

اولین رای باشید!

در بازی شما میتوانید یک مرد را به دلخواه خود رسم کنید واو را به دنیای دیگری بفرستید. داستان این بازی بسیار جدید است و تا به حال مطمئنا با بازی شبیه آن مواجه نشده اید، آن هم به این دلیل است که شما خود نقش اول آن را رسم میکنید و به او دستور میدهید چکار کند و در مراحل ۱۴ گانه آن شما با استفاده از نیروی فکر خود تمامی مراحل را پشت سر بگذارید و ساعتهای زیادی خود را سرگرم کنید. در بازی مذکور سلاح ها، ابزار و … در اختیار شما قرار داده شده است که می شود با کمک تمامی آن ها و چند مداد مختلف، میشود از موانع موجود در بازی رد شوید تا می توانید به صورت حرفه ای نقاشی بکشید، از نقاشی ابر بارانی برای رشد گیاهان گرفته تا کشیدن یک تبر برای حمله کردن به حیوانات وحشی!

Draw A Stickman EPIC v1.0.0.0 PC-TE

 

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت از پیش کرک شده می باشد و نیازی به کرک نمودن بازی ندارید. پس از اتمام نصب بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود:    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود