دانلود Uninstall Tool 3.5.9 Build 5650 – نرم افزار حذف کامل نرم افزار ها

اولین رای باشید!

دانلود Uninstall Tool نرم افزاری بسیار عالی برای حذف کامل و بدون درد سر نرم افزار های نصب شده بر روی ویندوز می باشد. Uninstall Tool می تواند با سرعت ۳ برابر سریع تر نسبت به بخش حذف نرم افزار خود ویندوز ها نسبت به حذف برنامه ها اقدام کند. علاوه بر سرعت بیشتر Uninstall Tool در حذف نرم افزار ها ، با توجه به حذف کامل ورود های رجیستری و فایل های اضافی نرم افزار های حذف شده ، به نحوی از کاهش سرعت ویندوز و به وجود آمدن خطا ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

دانلود Uninstall Tool همچنین می تواند نسبت به حذف اجباری نرم افزار هایی که به صورت عادی قابل حذف نیستند نیز اقدام کند. همچنین در برخی از موارد نرم افزاری نصب می شود ولی در لیست وجود ندارد تا مراحل حذف آن انجام شود و یا به اصطلاح مخفی شده است که Uninstall Tool با شناسایی تمامی نرم افزار ها حتی آن ها که مخفی شده اند نیز می تواند کمک بسیاری به کاربر نماید. این نرم افزار قدرتمند را برای حذف نرم افزار هایتان انتخاب نمایید. شما می توانید هم اکنون این نرم افزار را که تیم دانلود ها برای شما آماده کرده است را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از ادامه مطلب از وب سایت دانلود ها دانلود نمایید.

دانلود-Uninstall-Tool

info

Uninstall Tool – Unique And Powerful Uninstaller. Make your Computer Work Faster Now by using Uninstall Tool! It’s a fast, secure and convenient way to remove unneeded applications and system components. Great, powerful and reliable alternative to standard Windows Add/Remove program. The program has lots of features and options mising in Microsoft’s applet. Uninstall Tool works with LIGHTNING SPEED and COMPLETELY removes any program from your computer.

سیستم مورد نیاز

Microsoft Windows XP/2003/Vista/7/8/10 operating system
Intel or compatible CPU 500 MHz
800×600 screen resolution with 256 colors (better 1024×768 screen resolution with 16.7 million colors)
256 MB RAM (better 512 MB RAM)
5 MB of free disk space

راهنمای نصب

1) بعد از نصب، وارد پوشه Patch شده فایل Toolbox Universal.exe را به محل نصب نرم افزار خود منتقل کنید و به صورت Run as Administrator اجرا نمایید.

2) نسخه ی مورد نظر خود را از زبانه ی Choose Select انتخاب کنید (نسخه Corporate برای سیستم عامل های 32بیتی کار نمی کند، بقیه نسخه ها سالم است).

3) عملیات پچ به صورت خودکار شروع خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

  لینک دانلود با حجم 4 مگابایت