دانلود DAEMON Tools Ultra 6.0.0.1623 – نرم افزار ایمیج گیری و ساخت درایو مجازی

2.5/5 - (17 امتیاز)

دانلود DAEMON Tools Ultra ابزاری پیشرفته در امر شبیه سازی CD /DVD می باشد که به شما امکان ایجاد یک کپی پشتیبان به صورت ایمیج از دیسک را می دهد. این کپی برابر اصل با استفاده از درایو مجازی DAEMON Tools می تواند بدون نیاز به نسخه اصلی دیسک در اجرای بازی و یا نرم افزار ی که به CD یا DVD خود برای اجرا نیاز دارد مورد استفاده قرار گیرد. همچنین قابل ذکر است که نرم افزار اکثر Image های محافظت شده و غیر محافظ اعم از:Safedisc, Securom, Laserlock, Lockblocks و… را اجرا می نماید مثل اینکه CD /DVD اصل برنامه را در اختیار دارید! همچنین خود برنامه نیز قادر است از تمام سی دی و دی وی دی ها فایل ایمیج iso تهیه کند.

دانلود DAEMON Tools Ultra قدرتمند ترین نرم افزار تصویر برداری نهایی و پیشرفته ای است که تا کنون ایجاد کرده ایم. لیست گسترده ای از امکانات برای کار با درایوهای مجازی را ایجاد کنید، USB های بوت را برای بازیابی سیستم عامل ها ایجاد کنید، از RAM های دیسک برای سرعت بخشیدن به رایانه خود استفاده کنید و ارزیابی منحصر بفرد iSCSI Initiator را انجام دهید که امکان اتصال به دستگاه های USB را فراهم می کند. شما می توانید هم اکنون این نرم افزار را که تیم دانلود ها برای شما آماده کرده است را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از ادامه مطلب از وب سایت دانلود ها دانلود نمایید.دانلود-DAEMON-Tools-Ultra

DAEMON-Tools-اسکرین-شات DAEMON-Tools-اسکرین-شات

info

DAEMON Tools Ultra is the most powerful, ultimate and advanced imaging software we’ve ever created. Get the immense list of possibilities to work with virtual drives, create bootable USB-sticks for operating system recovery, use RAM disks to speed up your PC and evaluate the unique iSCSI Initiator that allows connecting to USB devices.

سیستم مورد نیاز

Windows XP, Windows Vista , Windows Server 2008, Windows 7, Windows Server 2008 R2 , Windows 8,Windows 10 (32-bit / 64-bit)

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه 64بیتی:

پس از اتمام نصب، نرم افزار را اجرا نکنید. محتوای درون پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار خود کپی و جایگزین کنید. سپس نرم افزار را می توانید اجرا نمایید.

——————-

آموزش نصب نسخه 32بیتی:

1) اقدام به نصب نرم افزار کنید. پس از اتمام نصب، نرم افزار را کامل ببندید. مطمئن شوید که دو فایل DTShellHlp.exe و DTAgent.exe در Task Manager ویندوز شما بسته است. برای سهولت کار، می توانید فایل Kill Process.bat را اجرا کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

2) فایل “license.dat” را به آدرس زیر منتقل کنید:

C: / ProgramData / DAEMON Tools Ultra

 

3) فایل “Engine.dll” را نیز به محل نصب نرم افزار خود یعنی آدرس زیر انتقال دهید:

C: / Program Files / DAEMON Tools Ultra

 

4) حال با اجرای فایل block-hosts، تمامی سرورهای نرم افزار را در ویندوز خود بلاک کنید تا لایسنس شما غیرفعال نشود. اگر حرفه ای هستید، می توانید مقادیر مربوطه را از فایل تکست HOWTO برداشته و در فایل hosts ویندوز خود وارد کنید.

5) نرم افزار را اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com