دانلود بازی HISTORY LEGENDS OF WAR برای PC

4/5 - (1 امتیاز)

بازی زیبای History Legends of War در استودیو بازیسازی Enigma ساخته شده است. یک بازی استراتژیکی خوب برای کنسول ها می باشد که کمبود این سبک رو در کنسول ها جبران میکند. موضوع این بازی باز بر میگردد به جنگ جهانی دوم که سوژه اکثر بازی های استراتژیکی می باشد. در این بازی شما میتوانید کنترل تک تک نیروهای خود را داشته باشید و ان ها را برای پیروزی در جنگ هدایت کنید. History Legends of War 2014 : افسانه یک جنگ تنها یک بازی نیست.داستان و روایت مردانیست که در جنگ جهانی دوم جانشان را برای دفاع از مرز و بومشان دادند.Maximum Family Games تقدیم میکند.یک بازی استراتژیک زیبا و حماسی از جنگ جهانی دوم زمانی که غرب اروپا درگیر جنگ وحشتناکی شده بود و در آستانه ویرانی قرار داشت.نبرد شما از سواحل بلژیک تا فرانسه ادامه خواهد داشت و باید با مهارت و استراتژیک مناسب خود تیم و گروهتان بر دشمن غلبه کنید و پیروز شوید و زمینها را آزاد کنید.گرافیک بازی بسیار عالیست و نوید یک بازی استراتژیکی زیبا را میدهد.

HISTORY LEGENDS OF WAR PC-POSTMORTEM

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP / Vista / 7
Processor: Intel Pentium IV at 2.0 GHz or similar AMD Athlon
Memory: 2 GB RAM
Graphics card: Compatible DirectX 9.0c with shader 3.0 support (NVidia 6200 / ATI X1300 or greater)
DirectX: 9.0c
Hard Drive: 4.5 GB free space
Sound card: Compatible DirectX 9.0c
Resolutions: 4:3 1024×768 up to 16:9 1280×720

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. با استفاده از فایل اجرایی HISTORY.Legends.of.War_Installer.exe به نصب بازی بپردازید. در هنگامی که از شما سریال خواسته شد، هیچ سریالی وارد نکرده و به ادامه نصب بپردازید. سپس بازی را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود