دانلود دوبله گلوری انیمیشن بامبی ۲ – Bambi II 2006

اولین رای باشید!

 

Bambi II BDRip (2006) Mkv

تقدیم به بچه‌های خوب ایران

|پخش اختصاصی نسخه دوبله فارسی گلوری برای اولین بار|

 

 

نام انیمیشن: Bambi II – بامبی ۲

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، درام

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان: ۷۵ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

دوبله فارسی (گلوری)

IMDB

خلاصه داستان: بامبی ۲ نام پویانمایی محصول کمپانی بزرگ والت دیزنی می‌باشد که به کارگردانی برایان پیمینتال ساخته شده است. داستان انیمیشن در ادامه شماره اول این پویانمایی «بامبی – Bambi» رخ می‌دهد و جالب است بدانید از لحاظ فاصله زمانی میان انتشار دو شماره از یک فیلم بامبی با ۶۴ سال رکورد دار است (شماره قبلی در سال ۱۹۴۲). داستان پویانمایی از این قرار است که بعد از کشته شدن مادر بامبی توسط یک شکارچی، پدرش که فرمانروای جنگل است هیچ راهی جز نگهداری و تربیت پسر جوان و کنجکاوش ندارد. بامبی نیز در جنگل با دوستان و دشمنان زیادی روبرو می‌شود و می‌خواهد مایه افتخار پدرش باشد و…

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه شماره ۱: " ارائه رایگان دوبله های گلوری در کلیه سایت ها بدون رضایت گلوری می باشد، مگر با درج لینک پرداخت هزینه دوبله. لطفا جهت حمایت از گلوری و انجام و ارائه آثار بیشتر و بهتر ، از لینک پرداخت داده شده هزینه دوبله را به ازای دانلود هر کار پرداخت نمایید ."

توجه شماره ۲: کاربران عزیز، دقت داشته باشید که شما برای مسئله قانونی بودن این کار، لازم هست که هزینه ی مربوط به دانلود رو پرداخت کنین. و هر سایت دیگری هم که کار رو قرار بدهد، باید با قرار دادن این لینک خرید باشه که شرکت گلوری در سایت خودشون هم قرار دادن. بیانیه ی آقای رئیسی هم در ادامه براتون قرار داده میشه.

بیانیه:

خواهش می کنیم در صورت تمایل و دانلود ، دوبلاژ گلوری را از طریق  لینک پرداخت داده شده حمایت کنید .
ممنون
مهرداد رئیسی
بنیانگذار گلوری

 

پرداخت هزینه دوبلاژ گلوری (مبلغ: ۱۵۰۰ تومان)

 

دانلود نسخه BDRip 720p (نسخه بلوری ۷۲۰ پیکسل):

دانلود:    Direct Link

 

——————————————————————————

 

دانلود نسخه BDRip 1080p (نسخه بلوری ۱۰۸۰ پیکسل):

دانلود:    Direct Link

 

——————————————————————————

 

 – دانلود صدای دوبله فارسی انیمیشن به صورت جداگانه

 

پرداخت هزینه دوبلاژ گلوری (مبلغ: ۱۵۰۰ تومان)

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود