دانلود بازی ۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil برای PS3

5/5 - (1 امتیاز)

عنوان FIFA World Cup Brazil 2014 یک بازی مستقل می باشد که در این بازی فقط شما قادر خواهید بود یک جام جهانی واقعی را با تیم های مختلفی تجربه کنید. بازی ۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil که با کسب امتیاز رسمی جام جهانی ۲۰۱۴ توسط EA در حال ساخت است، در تاریخ ۱۵ آپریل در آمریکا و ۱۷ آپریل در بقیه کشور ها عرضه خواهد شد. این بازی که با شعار "بیشترین تعداد حالات بازی بین تمام بازی های رقابتی EA" معرفی شده، شامل موارد جدید و بهبود هایی نسبت به FIFA 14 خواهد بود. سیستمی جدید به نام حرکات انفجاری (Explosive Movement) به بازیکن اجازه خواهد داد با یا بدون توپ شتاب خود را تنظیم کند و سریع تر تغییر جهت دهد. مکانیزم دیگری به نام World Class Control شامل کنترل بسیار دقیق پاس ها و دریبل ها خواهد بود. حدود ۱۰۰ انیمیشن جدید نیز برای پاس ها، پنالتی ها و غیره طراحی شده اند. این بازی شامل ۲۰۳ تیم ملی از سراسر جهان، ۷۴۶۹ بازیکن، ۱۹ مربی لایسنس شده و ۲۱ استادیوم جدید خواهد بود که ۱۲ عدد از آنها استادیوم های جام جهانی برزیل خواهد بود. In Road to the FIFA World Cup نیز نام حالت قهرمانی بازی خواهد بود که تا ۳۲ نفر در آن می توانند با بازی های گروهی و حذفی، تا کسب جام پیشروی کنند. Road to Rio de Janeiro نیز نام حالت اختصاصی تیم ملی برزیل در مسابقات خواهد بود.

۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil PS3-iMARS

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

۱) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه CFW 4.55 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود