دانلود کی ام پلیر The KMPlayer 2022.3.25.17 + 4.2.2.64

4.1/5 - (222 امتیاز)

نسخه جدید دانلود کی ام پلیر KMPlayer با قابلیت پشتیبانی از ویدیوهای VR 360 عرضه شد! هم چنین قابلیت VMR9/Direct3D 8 به عنوان یک ویژگی عمومی بر روی نرم افزار تنظیم شده است. دانلود کی ام پلیر بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گوی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد.

 پشتیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM   و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

دانلود-کی-ام-پلیر

مطالب مرتبط

این نرم افزار در هنگام نصب با بارگذاری کدک های مورد نیاز باعث می شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و می تواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید دانلود کی ام پلیر KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی می کند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

ویژگی های نرم افزار KM Player عبارتست از:

  • امکان نمایش زیر نویس ها
  • امکان تغییر قالب و پوسته برنامه
  • امکان تعریف کردن Codec های جدید برای آن
  • کمترین حجم از حافظه و منابع سیستم شما را اشغال می کند
  • سرعت بالای اجرا و پخش فایل های شما
  • امکان نمایش بصورت نوار کوچک بر روی صفحه ویندوز شما
  • امکان استفاده از کلیدهای میانبر برای کار با قسمت های مختلف برنامه
  • قابلیت تعریف و تنظیم کلیدهای پخش برنامه به آسانی
  • قابلیت پشتبانی از پوسته و پلاگینهای مختلف در برنامه
  • قابلیت نشان دادن اطلاعات فایلها به صورت کامل پشتیبانی از فایلهای فشرده
  • پشتیبانی کامل از فرمتهای دی وی دی
  • پشتبانی کامل از فایلهای فلش
  • پشتیبانی بالا از دوربین های دیجیتال
  • امکان پخش فایلهای AAC, OGG
  • پشتیبانی از Shockwave Flash/FLC/FLI
  • پوسته های جذاب و زیبا
  • امکان هماهنگ شدن با پلاگینهای Winamp
  • پشتیبانی از فرمتهای صوتی و تصویری: VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime
info

The KMPlayer is a versatile media player which can cover various types of container format such as VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime among others. It handles a wide range of subtitles and allows you to capture audio, video, and screenshots in many ways.

The player provides both internal and external filters with a fully controlled environment in terms of connections to other splitters, decoders, audio/video transform filters and renderers without grappling with the DirectShow merit system. Internal filters are not registered to user’s system to keep it from being messed up with system filters.

In December 2008 KMPlayer was bought by Pandora.tv, and continues to be made available as freeware.

سیستم مورد نیاز

Operating System: Windows 2000 or later (32-bit or 64-bit)
Processor: 2.4 GHz or equivalent.
RAM Memory: 400 MB.
Graphics card: Graphics card compatible with DirectX 9.0 or superior.

راهنمای نصب

1) فایل مورد نظر را از بخش دانلود دریافت کنید.

2) به راحتی نرم افزار را نصب کنید و از آن لذت ببرید.

=========================

آموزش رفع مشکل باکس سفید نرم افزار:

کاربران عزیز، برای رفع این مشکل بایستی دسترسی نرم افزار را به اینترنت قطع کنید. برای این امر، لطفا فایل اجرایی نرم افزار را در فایروال خود قرار دهید. اگر آنتی ویروسی دارید که فایروال داشته، لطفا از آن استفاده کنید. در غیر اینصورت، راحت ترین راه استفاده از فایروال ویندوز می باشد که بدین طریق هست:

1) وارد بخش Control Panel -> Windows Firewall شوید. گزینه Advanced Settings را انتخاب کنید.

2) در پنجره بازشده وارد بخش Inbound Rules شده و گزینه New Rules در باکس سمت راست را کلیک کنید.

3) در باکس ایجادشده گزینه Program را انتخاب کنید و Next بزنید. در گام بعدی This Program Path را انتخاب کنید و بر روی Browse کلیک کرده و فایل اجرایی KMPlayer.exe که در محل نصب نرم افزار شما می باشد را انتخاب کنید.

4) در گام بعدی گزینه Block the connection را زده و Next را بزنید. در مرحله بعدی، تیک هر سه گزینه Domain, Private و Public فعال باشد. در نهایت نامی برای این قانون مثلا KMPlayer_Block_fix انتخاب کنید و Finish را بزنید.

5) مراحل 2 الی 4 را برای گزینه Outbound Rules نیز انجام دهید.

6) کار تمام است! دیگر باکس سفید نخواهید داشت!!

==========================

آموزش راحت!! شما می توانید از نرم افزارهای بلاکر مثل Internet Lock نیز استفاده کنید. برای دانلود آخرین نسخه Internet Lock می توانید اینجا را کلیک کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com