دانلود بازی Castlevania Lords of Shadow Ultimate Edition برای کامپیوتر

4.5/5 - (30 امتیاز)

بازی Castlevania Lords of Shadow درواقع اثری ماجراجویی فانتزی می باشد. این بازی می تواند چشم اندازی هیجان انگیز باشد زیرا همکاری بین کونامی و کوجیما را پشت سر خود دارد. زمان و محل رخ دادن داستان به ترتیب در قرون وسطی و جنوب اروپا می باشد. سازنده متال گیر سالید ، هیدئو کوجیما نیز در این بازی همکاری دارد اما در نقش های کوچک و یک همکاری گسترده نیست. بازی در ابتدا با نام ارباب سایه (Lords of Shadow) معرفی شد که بعدا کونامی برای تضمین فروش این بازی آن را به سری کسلوانیا وصل کرد. ارباب سایه از ترکیب عناصری مبارزه ، platforming و حل معما تشکیل شده است.

در بازی بازی Castlevania Lords of Shadow Ultimate Edition بخشی از مبارزات شما با یک شلاق زنجیری به نام pyrokinetic می باشد. حملات این شلاق به دو بخش کوتاه و دوربرد تقسیم می شوند که در تعامل با دیگر سلاح های شما مانند: چاقو ، stakes ، آب مقدس و سایر سلاح های زیست محیطی مثل یک چکش چوبی شکننده می باشد.شلاق قابل ارتقا است ، این سلاح فقط در مبارزه کاربرد ندارد بلکه برای مقاصد اکتشافی مانند ضربه زدن به دیوارهای پوسیده و ایجاد یک شکاف در کل دیوار یا قادر به پیدا کردن آیتم هایی که می توانند توانایی و سلامت شما را افزایش دهند.

Castlevania Lords of Shadow Ultimate Edition v1.0.2.9 PC-FitGirl

دانلود-بازی-Castlevania-Lords-of-Shadow-Ultimate-Edition

سازندگان تلاش کرده اند تا مخاطبان جدید با عناصر قدیمی سری کسلوانیا برخورد نکنند اما بعضی از عناصر برای طرفداران قدیمی این سری دست نخورده نگه داشته شده اند.برای مثال هنوز هم خون آشام ها و werewolve ها دشمنان شما هستند.اما دیگر دشمنان موجود در بازی: trolls و عنکبوت های غول پیکر و دیو مانند.با کشتن دشمنان می توانید امتیاز تجربه کسب کنید که در خرید چندضرب ها یا تقویت توانایی های بازیکن نقش موثری خواهد داشت. ارباب سایه در مقیاس وسیعی است که شامل غولآخرهای بسیار بزرگی می باشد که یادآور مبارزات کریتوس در نسخه سوم می باشد.شما با کشتن غولآخرها جادوهایی به دست می آورید که در دفاع یا حمله می توانید مورد استفاده قرار دهید.مثلا با یک جادو می توانید نیرویی به دست آورید که بعد از هر بار ضربه خودن خط سلامتی شما خود به خود ترمیم و پر شود یا می توانید جادوها را با سلاح های خود ترکیب کنید مثلا با ترکیب یک جادو با آب مقدس می توانید یک سپر به صورت موقت برای خود به وجود بیاورید.

مطالب مرتبط

ارباب سایه در زمان پایان روزهاست که زمین و آسمان توسط نیروهای بدخواه ارباب سایه تهدید می شوند.طلسم تیره روح مردگان را زنده کرده و به دنیا بازگشته اند. موجودات خبیث ساکن زمین به مردم حمله می کنند و باعث کشت و کشتار می شوند. شخصیت اصلی بازی Castlevania Lords of Shadow گابریل بلمونت است که عضو گروهی به نام برادران نور می باشد که این گروه بخشی از شوالیه های مقدس است که وظیفه حفظ و دفاع از مردم بی گناه را در مقابل موجودات فراطبیعی دارند.ماری همسر گابریل است که توسط همین موجودات وحشیانه به قتل رسید و روحش نمی تواند ترکش کند و در برزخ به دام افتاده است.از آنجا که ماری نه زنده است و نه مرده می تواند خطرات را بفهمد و به گابریل راهنمایی برساند تا جهان به دست گابریل از دستان تاریکی رهایی یابد.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی استیم v1.0.2.9/Update 2 فشرده سازی شده است.
  • امولاتور سالم و کامل CODEX بر روی این نسخه اعمال شده است.
  • دو بسته الحاقی Reverie و Resurrection در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۱۵٫۲گیگابایت به ۱۰٫۳گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۷ الی ۱۶ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۱۵گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
info

Castlevania: Lords of Shadow – Ultimate Edition is the complete edition of Castlevania: Lords of Shadow, a dark and vivid new re-imagining of the Castlevania mythology. It is the end of days and ungodly powers isolate the Earth. The world’s alliance with the heavens has been threatened by a dark and malevolent force – the mysterious Lords of Shadow. Across this shattered land, the souls of the dead wander unable to find peace, whilst creatures of evil wreak chaos and death upon the living.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows XP – Service Pack 3

Processor:2.4Ghz Intel Core 2 Duo

Memory:1 GB RAM

Graphics:Direct X9 compatible video card 512Mb Ram

DirectX®:9.0

Hard Drive:15 GB HD space

Other Requirements:Broadband Internet connection

Additional:Keyboard or Xinput compatible Joypad for control

سیستم پیشنهادی:

OS:Windows 7 or higher

Processor:Quad Core CPU

Memory:2 GB RAM

Graphics:Direct X11 compatible video card with 1024Mb Ram

DirectX®:11

Hard Drive:15 GB HD space

Other Requirements:Broadband Internet connection

Additional:Keyboard or Xinput compatible Joypad for control

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

محتوای محافظت شده

لطفا برای مشاهده لینک های دانلود، عبارت عددی را در باکس مربوطه وارد کرده و تایید را بزنید.