دانلود بازی LEGO The Hobbit برای XBOX360

1/5 - (1 امتیاز)

داستان Lego The Hobbit بر اساس دو قسمت نخست فیلم The Hobbit خواهد بود. به عبارتی هسته ی داستان بازی از The Hobbit: An Unexpected Journey و Hobbit: Desolation Of Smaug الهام گرفته و بهره مند شده است. مبتنی بر داستان این دو فیلم شما در این بازی کنترل شخصیت های Bilbo Baggins و Gandalf the Grey و Thorin Oakenshield را عهده دار خواهید شد و ماموریت های بازی هم مبنی بر مبارزات شما در راه رسیدن به دارون، پادشاهی Erebor است. شخصیت هایی هم که تا کنون حضور شان در این بازی تایید شده است عبارتند از Bilbo, Gandalf and all of the dwarves: Thorin, Fíli, Kíli, Óin, Glóin, Dwalin, Balin Bifur, Bofur, Bombur, Dori, Nori and Ori. همچنین در این بازی هر کارکتر قابلیت و توانایی ها منحصر به خودش را دارا خواهد بود. همچنین چندی از نام چندی از محیط های بازی هم رونمایی شده که متشکل از  Bag End، Bilbo’s Hobbit-hole in Hobbiton، the High Pass over the Misty Mountains، Goblin-town و Mirkwood و Rivendell هستند.

LEGO The Hobbit XBOX360-COMPLEX

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

۱) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود