دانلود بازی Mechanic Escape برای PC

اولین رای باشید!

Mechanic escape یک بازی پلتفرمر پر از تعقیب و گریز های هیجان انگیز و ماجراجویی های نفس گیراست !،داستان این بازی در مورد یک دستگاه تلویزیون است که برای حفظ بقای خود و جلوگیری از هجوم ماشین های بی رحم و همچنین برای پیدا کردن دوست گمشده خود تصمیم به مبارزه و مقاومت میگیرد. قهرمان داستان (Mech ) بدون وجود قطعات جایگزین باید از مناطق با ولتاژ بالا عبور کند و از چنگال کشنده ترین ماشین ها و وسایل الکترونیکی عبور کند و البته مبارزه با غول های آخر بازی به سبک بازی های کلاسیک پلتفرمر که در این بازی هم گنجانده شده ، Mechanic escape یک بازی چالش برانگیز برای بازی کنان با تجربه است که سرعت عمل شما را مورد سنجش قرار میدهد.از ویژگی های بازی میتوان به ۸۰ مرحله در آن ، محیط منحصر به فرد و اوریجینال بازی ، گیم پلی سخت و نفس گیر ، دستاورد ها و جایزه های زیاد و امکان بازی با دسته اشاره کرد.

Mechanic Escape PC-HI2U

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP (x86 – x64)
Processor: 1.4GHz Processor
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Any graphic card since 2004
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 2 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 / 8 (x86 – x64)
Processor: 2.0GHz Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Any graphic card since 2006
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 2 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود:   Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود