دانلود بازی MXGP برای PC

4.5/5 - (2 امتیاز)

بازی زیبای MXGP که توسط کمپانی Plug in Digital اینبار برای PC منتشر شده است قطعا برای هواداران موتوکراس سرگرم کننده خواهد بود. همانند عنوان های قبلی Milestone، این بازی نیز با وفاداری به لایسنس اصلی و به صورت شبیه سازی (Simulation) خواهد بود. بازی MXGP بر حسب مسابقات FIM Motocross World Championship ساخته شده است. این بازی با گرافیک بسیار عالیه خود و رقیبان هوشمند داخل بازی ، هر لحظه گیمر را برای ادامه ی بازی تشویق می کند. عنوان MXGP نام یکی دیگر از بازی های شرکت معروف Milestone است که شبیه سازی شده سری مسایقات موتور کراس است. سبک این بازی Racing بوده و بازی توسط Plug in Digital منتشر شده است. گرد و غبار، احساس، شبیه سازی، صحت، جهش شگفت انگیز و مبارزه برای کسب مقام اول جزء عناصر اصلی بازی MXGP میباشد. این بازی بصورت کاملا رسمی با عنوان MXGP, The Official Motocross Videogame منتشر شده و تمامی قوانین موجود در بازی بر حسب MXGP رسمی ۲۰۱۳ میباشد. در بازی شما برای کسب مقام اول جهان تلاش میکنید و در جاده های خاکی سعی بر کسب مفام اول میکنید. تمامی عناصر این بازی بصورت کاملا واقعی طارحی شده اند که نور واقع گرایانه، محیط های ۳D، فن، بالن و پرچم متحرک جزئی از آن ها هستند. همچنین ۶۰ نوع موتور مختلف با ۶۰ راننده حرفه ای موتورکراس برای این بازی در نظر گرفته که میتوانید از آن ها قهرمان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

MXGP PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows®XP™ SP2, Windows®Vista™, Windows®7 or Windows®8/li>
Processor: Intel™ 2.4Ghz or similar
Memory: 2 GB RAM
Hard Drive: 4GB free hard disk space
Graphics: NVIDIA® Geforce 7600 or ATI® X1600 or higher (it must be able to manage Pixel Shader 3.0) with at least 512MB of display memory (Laptop versions of these cards are not fully supported)
Sound: Windows Supported Sound Card
DirectX®: 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows®XP™ SP2, Windows®Vista™, Windows®7 or Windows®8
Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz / AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
Memory: 4GB RAM
Hard Drive: 4GB free hard disk space
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6950 or better (Laptop versions of these cards are not fully supported) Network: Broadband Internet connection
Sound: Windows Supported Sound Card
DirectX®: 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

 

نسخه فشرده ۱٫۵ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود