دانلود بازی Spate برای PC

اولین رای باشید!

بازی Spate یک بازی تقریباً مفهومی و ماورای طبیعی است. داستان بازی در دنیایی دیگر به نام xZone که به دنیای ممنوعه معروف است انجام می پذیرد. داستان بازی در رابطه با یک کارآگاه به نام Bluth می باشد. شما در نقش این کارآگاه هستید. Bluth یک کارآگاه خصوصی و زبردست است که مأموریتی خطرناک به او واگذار می شود. کارآگاه Bluth برای ردیابی یک قاچاقچی استخدام می شود… پس از چند وقت جستجو متوجه می شود که این تاجر قاچاقچی به دنیای SteamPunk و منطقه ی ممنوعه ی xZone پا گذاشته است. حالا شما نیز باید به این دنیای شوم پا گذاشته و مجرم را تعقیب کنید. در طول مسیر این کاراگاه با تحقیقات خطرناکی رو به رو می شود و رازهایی نهفته را در می یابد. در طول مراحل با قتل هایی مشکوک و البته کمدی و خنده دار رو به رو می شوید. این اتفاقات عجیب حس کارآگاهی شما را بر می انگیزد و باعث می شود به دور و اطراف بیشتر توجه کنید. همچنین در بخش های مختلف بازی شاهد مکان هایی عجیب و غریب خواهید بود. برخی بخش ها نیاز به تمرکز و فکر دارد. چالش هایی جالب و سرگرم کننده در طول مسیر برای شما پیش خواهد آمد. خود شخصیت Bluth یک فرد ساده، لاغر و به نظر دست و پا چلفتی است. او برای اینکه از هوای آلوده ی منطقه ی xZone در امان باشد با یک ماسک شیمیایی وارد آنجا شده است. در منطقه ی xZone اتفاقات بدی افتاده است. یکی از این اتفاقات نشت شدید گازهای سمی و تشعشعات رادیو اکتیو است. این بازی نیز با کمک موتور بازی سازی Unity3D game engine ساخته شده است. این موتور بازی سازی، توانایی تولید بازی های گرافیکی و سه بعدی در کمترین حجم ممکن را دارا می باشد. معمولاً از این موتور برای تولید بازی های کم حجم و کوتاه استفاده می شود. اما بر خلاف ظاهر، گرافیک بازی به شدت بالاست و سیستم های قدرتمند توانایی اجرای این بازی را دارا می باشند. در طول مدت بازی، جزئیات و بخش های زیادی در حال حرکت هستند و گرافیک هیچ کدام پایین نیست. برای مثال بارش باران، علف ها و گیاهان، امواج دریا و نورهای فانوس های دریایی همگی تأثیر مستقیمی بر گرافیک بازی دارند.

Spate PC-CODEX

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: 2.0 GHz CPU (Dual-core recommended)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVidia 7600, ATI X1600 or better. Preferably with Shader Model 3.0
Hard Drive: 2 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: 2.5 GHz CPU (Quad-core recommended)
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Dedicated Video card with Shader model 3.0 support.
Hard Drive: 2 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود:    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود