دانلود بازی European Bus Simulator 2012 برای PC

4.3/5 - (6 امتیاز)

European Bus Simulator 2012 یک بازی شبیه ساز اتوبوس فوق العاده از شرکت astragon می باشد، به طوری که میتوان گفت بهترین بازی شبیه سازی اتوبوس بوده و به جزئیات آن بیشتر از هر بازی دیگری توجه شده است. شما در این بازی نقش راننده اتوبوس را خواهید داشت و باید اتوبوس را کنترل کنید. در این بازی باید حواستان را کاملا جمع نگه دارید چرا که این بازی دقیقا و مو به مو از شرایط اتوبوسرانی واقعی شبیه سازی شده، باید سرعت، وضعیت موتور ها، میزان سوخت باقی مانده را همواره کنترل کنید. در این بازی هم چنین هوش مصنوعی مسافران بسیار شگفت انگیز می باشد، گرافیک بازی نیز به صورت سه بعدی طراحی شده است. به طور خلاصه در صورتی که می خواهید بدانید شغل یک راننده اتوبوس چگونه است، پاسخ سوالتان را می توانید در این بازی پیدا کنید.

European Bus Simulator 2012 JAGUAR

کرک شده توسط تیم JAGUAR

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: Windows XP (SP3)/ Vista/7
Processor: Dual-Core-CPU with 2,6 GHz
Graphics: Geforce 9800 GT
Memory: 2 GB RAM
DirectX: Version 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:

 

OS: Windows Vista/7 with 64 Bit
Processor: Quad-Core-CPU with 3 GHz
Graphics: min GTX 560Ti
Memory: 4 GB RAM
DirectX: Version 11

 

تصاویری از محیط بازی:

 

راهنمای نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، یکی از نسخه های vcredist را با توجه به نوع سیستمتان انتخاب و نصب نمائید. بازی کاملا کرک شده و در صورت نصب بود برنامه های مورد نیاز، بازی با موفقیت اجرا خواهد شد.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :        MultiUpload        Direct Link

دانلود پارت ۲ :        MultiUpload        Direct Link

دانلود پارت ۳ :        MultiUpload        Direct Link

دانلود پارت ۴ :        MultiUpload        Direct Link

دانلود پارت ۵ :        MultiUpload        Direct Link

دانلود پارت ۶ :        MultiUpload        Direct Link

 

دانلود vcredist نسخه ۳۲ بیتی

دانلود vcredist نسخه ۶۴ بیتی

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود