دانلود بازی Life Goes On برای PC

اولین رای باشید!

بازی Life Goes On (زندگی همچنان ادامه دارد) یک عنوان کمیک فانتزی جذاب به سبک پلتفرمی می باشد که در آن شما برای حل معما ها و پازل ها باید شوالیه های قهرمان خود را به سمت مرگ هدایت کنید تا بتوانید از اجساد آنها پازل ها را حل کنید. هدف شما در بازی رسیدن به جام طلایی زندگی است ولی در این مسیر تله های بسیار مرگ آور وجود دارد. شما با احضار شوالیه ها و بعد قربانی کردن وحشیانه آنها می توانید مسیر خود را باز کنید.

Life Goes On PC-ALiAS

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP or later
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Shader Model 3.0 support with 256MB Integrated Memory
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 150 MB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: Intel i3 3.3GHz or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Shader Model 3.0 Support and 1GB Dedicated Memory
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 300 MB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود:    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود