دانلود بازی Distant Worlds Universe برای PC

5/5 - (1 امتیاز)

Distant Worlds: Universe جدیدترین قسمت از سری بازی Distant Worlds می باشد که در بخش تخیلی عرضه می شود که در این نسخه ویژگی های جدید چشمگیر و داستان جدید مهیجی به بازی اضافه شده است. در نسخه ی Universe برای اولین بار در میان نسخه های این بازی، تمامی نسخه های قبلی این بازی نیز در این نسخه گنجانده شده و آموزش بازی آپدیت شده و سیستم پشتیبانی ادیت بازی نیز توسعه پیدا کرده است. کهکشان های بازی به ترتیب قرار گرفته اند، بیش از ۱۴۰۰ سیستم ستاره ای به همراه ۵۰۰۰۰ سیاره، ماه، سنگ آسمانی و … در بازی قرار داده شده اند. کهکشان ها بسیار عمیق، جذاب و خیره کننده می باشد که باعث می شود شما تمایلی به تمام کردن بازی نخواهید داشت.

Distant Worlds Universe PC-SKIDROW

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3, Vista, Windows 7 or 8
Processor: Pentium 4 @1.5 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: minimum 1024 x 768 resolution, 32 bit
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 500 MB available space
Sound Card: DirectX 9 compatible

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista, Windows 7 or 8 (64-bit)
Processor: Dual Core CPU @ 2.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: minimum 1024 x 768 resolution, 32 bit
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 500 MB available space
Sound Card: DirectX 9 compatible

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود