دانلود بازی Kill The Bad Guy برای PC

اولین رای باشید!

بازی Kill the Bad Guy  دارای یک جو آرام و محیطی که دائما در حال متغیر می باشد است و وظیفه بازیکن در این عنوان چنین است که مجرمان، قاتلین، زورگیران و دیگران خلافکاران را برای همیشه نابود کند و در این میان می تواند از امکانات مختلفی بسته به هر محیط بهره ببرد. البته این نکته بسیار مهم را هم باید به داشته باشید که در صورتی که اعمال شما برای خلافکاران مشکوک جلوه کند، شکست خواهید خورد و صحنه کشته شدن فرد مذکور بایستی حتما به صورت یک تصادف یا حادثه صورت گیرد و تا حد امکان از تخریب محیط های شهری باید خودداری کنید. این گونه گیم پلی که بر محوریت تله گذاری تمرکز دارد را در گذشته با انتشار عناوینی مانند Trapt یا Deception شاهد بوده ایم. به یک جامعه کاملا اسرار آمیز و مخفی از دید همگان بپیوندید که افراد حاضر در آن قسم خورده اند که از اعضای مافیا، جنگ های گانگستری و دیگر مجرمان را برای همیشه از میان بردارند و می خواهند که ناشناس باقی بمانند. Bad Guys ها (دشمنان حاضر در این عنوان) با چهره ای بسیار ساده و حضور در میان عموم مردم طوری جلوه می کنند که غیرقابل دسترس هستند. آنها انتظار این را ندارند که شما به دنبال آنها افتاده اید و نقشه های شیطانی را رسم می کنید. “Kill The Bad Guy” هوش و ذکاوت شما را در ارائه پازل های بی نقص و خوب ارزیابی می کند که استرس فراوانی را نیز به همراه خواهد داشت.

Kill The Bad Guy PC-POSTMORTEM

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP
Processor: 1.5 Ghz (Intel Celeron / AMD Athlon 64 x2)
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics or AMD Radeon
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 1 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: 2.4 Ghz (Intel Core i5 / AMD Phenom II)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 8000+ / Radeon HD 5000+
DirectX: Version 11
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه POSTMORTEM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود:    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود